Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef Farenji het volgende:
Klimaatgekkies zijn toch juist die gekken die nu nog net doen alsof er geen enorm mondiaal probleem is?
Klimaatgekkies zijn toch juist die gekken die nu nog net doen alsof er geen enorm mondiaal probleem is?
Het is geen kwestie van of/of.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef Farenji het volgende:
Waarom nog geen livecam erop.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
De mensen die daar werkzaam zijn lachen zich scheel denk ik![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van of/of.
Het zelfreflecterend vermogen bij dit soort types is dusdanig laag dat ik vaak al bij voorbaat begin te lachen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:51 schreef Montagui het volgende:
Hier begon het mee
[ twitter ]
En hier eindigde het voor hem
[ twitter ]
Mag hopen dat de actie van VW navolging gaat krijgen.
Oh ja, met je 'hungerstrike'![]()
[ twitter ]
Hoe geloofwaardig ben je dan nog.![]()
![]()
En ze laten het ook nog is bezorgen !quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:27 schreef Speekselklier het volgende:
"Just a clarification: people in support can get out of the building but then they couldn't get back in. We can't order our food, we must use the one provided by Wolkswagen."
En ik maar denk dat je bij een hongerstaking juist niks eet.
Of maak ik nou een denkfout?
Nee hoor, daar zit je mis. Hoewel het natuurlijk vreemd is om te ontkennen dat de mens een rol speelt in de opwarming van de aarde, hebben we het als het over 'klimaatgekkies' gaat, over een andere groep mensen. Namelijk de mensen die denken dat klimaatverandering zo ontzettend ernstig is, dat zij dit fenomeen voor zichzelf tot apocalyptische proporties hebben uitvergroot. En vervolgens een onophoudelijke zendingsdrang voelen om anderen van hun verknipte wereldbeeld te overtuigen. Als dit niet lukt ziet men zelfs meer dan eens de noodzaak om andermans spullen kapot te gaan maken, de openbare orde te verstoren of waardevolle kunst te beschadigen. Deze situatie bij Volkswagen is daar weer een voorbeeld van.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef Farenji het volgende:
Vroeger ging men daar schijnbaar een stuk hardhandiger mee om. Nu hebben deze mensen politieke macht en invloed weten te vergaren met alle gevolgen van dien. En ze zitten overal, van de media tot academia tot het bestuurlijk niveau.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:27 schreef YoungDriller het volgende:
Je moet die progressieve faalhazen gewoon lekker laten wregrotten. Parasieten van de samenleving.
Je maakt een leesfout. Er staat namelijk duidelijk in de tweet dat ‘sommigen’ in hongerstaking zijn (‘some of us’).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:27 schreef Speekselklier het volgende:
"Just a clarification: people in support can get out of the building but then they couldn't get back in. We can't order our food, we must use the one provided by Wolkswagen."
En ik maar denk dat je bij een hongerstaking juist niks eet.
Of maak ik nou een denkfout?
Ah ok, dus voor de overige 'gasten' staat Volkswagen lekker plofkippetjes te grillen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je maakt een leesfout. Er staat namelijk duidelijk in de tweet dat ‘sommigen’ in hongerstaking zijn (‘some of us’).
Amputatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:28 schreef Leandra het volgende:
Dus ze hebben hun hand aan de vloer vastgelijmd maar toen een van hen levensbedreigende bloedproppen in die vastgelijmde hand kreeg kon hij wel naar het ziekenhuis?
Ergo: ze hebben een manier om de vastgelijmde hand weer los te maken?
Ik begrijp niet goed wat je hiermee wil zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:17 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ah ok, dus voor de overige 'gasten' staat Volkswagen lekker plofkippetjes te grillen.
Ik denk dat ze hun bestseller leveren curryworsten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:17 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ah ok, dus voor de overige 'gasten' staat Volkswagen lekker plofkippetjes te grillen.
Acetonquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:28 schreef Leandra het volgende:
Dus ze hebben hun hand aan de vloer vastgelijmd maar toen een van hen levensbedreigende bloedproppen in die vastgelijmde hand kreeg kon hij wel naar het ziekenhuis?
Ergo: ze hebben een manier om de vastgelijmde hand weer los te maken?
Die moet poepen, dat zie je meteen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:44 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
"I've made a huge mistake"
Hoe voeren ze dan fatsoenlijk actie?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:19 schreef Prego het volgende:
De boel saboteren en kapot maken met chemische lijm en dan zeiken (hahaha111!!1) dat je in je broek moet pissen en niet kan etenen dat is natuurlijk de schuld van VW
![]()
Waarom voeren deze lui niet fatsoenlijk actie? Hier win je toch geen sympathie mee? Wie wil hiermee geassocieerd worden? Dit domme gedrag streeft de idealen die ze hebben voorbij, jammer maar dat doen ze zelf
Oh en dit over klimaatgekkies:
[..]
Automotoren laten draaien en ramen en deuren dicht is nu ook niet echt doordacht. Zo plegen mensen zelfmoord jeweetzquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:10 schreef vipergts het volgende:
Hadden ze die auto motoren niet kunnen laten draaien voor warmte. Als xe de ramen en deuren dichthoudt wordt het vanzelf een keer warm.
Waarom nemen ze zelf niets mee in in te plassen? Ook eren hadden ze mee kunnen nemen ik neem ook vrood mee naar mijn werk.
Het is een nogal slecht dordachte actie.
Kachel aan oh nee, dat zijn fossiele brandstoffen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Geen verwarming? Oh Noes, het koelde buiten wel af tot 12 graden in Stuttgart.
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Automotoren laten draaien en ramen en deuren dicht is nu ook niet echt doordacht. Zo plegen mensen zelfmoord jeweetz
Weet jij waar frikandellen van gemaakt worden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom durven ze dit niet bij bijv de zware industrie in China ?
Van reptielen en andere vegatroep zoals tomaten en hamlapjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:43 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Weet jij waar frikandellen van gemaakt worden?
Oh ik dacht van aktievoerder die zich in een chinese fabriek waagden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van reptielen en andere vegatroep zoals tomaten en hamlapjes
Ja, alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn meer gelijk dan andere dieren.quote:In de strijd tegen de auto kennen de Groenen geen genade. Maar voor hen lijken maar al te vaak andere regels te gelden. Verkeerssenator Bettina Jarasch (53, Groenen) reed in haar dienstauto naar een PR-afspraak voor nieuwe fietspaden!
Tempelhof Stadhuis, vrijdagmiddag. Kort na 12 uur trekt een zwarte Tesla de parkeerplaats op. De chauffeur stapt uit, opent de passagiersdeur - Jarasch stapt uit.
Zij is gekomen om "beschermde fietspaden" in te wijden op de Tempelhofer Damm. Tussen Alt-Tempelhof en Ullsteinstraße rijden nu fietsers waar tot voor kort geparkeerd mocht worden. Ze worden van het autoverkeer gescheiden door meer dan 500 paaltjes.
In een korte toespraak prees Jarasch het project. "Het is heel, heel erg wat we opnieuw willen opbouwen in deze stad," kondigt ze aan. "Ja, het kost rijstroken en parkeerplaatsen als je ruimte wilt maken voor beschermd fietsen. Maar het is het waard voor alle betrokkenen."
Dan zwaait de hypocriet zichzelf op een fiets die tegen een boom leunt voor de fotografen. Samen met gemeenteraadslid voor vervoer Saskia Ellenbeck (39, Groenen) knipt Jarasch een rood lint door en rijdt zij enkele minuten op en neer over het nieuwe fietspad.
De chauffeur en de Tesla wachten, want Jarasch brengt de fiets na de afspraak terug - hij is van een medewerker van haar administratie.
Ze fietste van het kantoorgebouw Am Köllnischen Park naar het metrostation Kochstraße en vervolgens door naar de Tempelhofer Damm, aldus de vervoersdienst.
Waarom kwam Jarasch met de auto naar de PR afspraak voor fietspaden? "Deadline druk," zei de senator tegen BILD. "Als ik al mijn afspraken met de fiets zou maken, zou ik maar de helft kunnen bijwonen."
Overigens willen de Berlijnse Groenen deze termijndruk niet aan anderen gunnen. Of het nu gaat om veldwerkers, koeriers of verpleegkundigen - ze moeten allemaal hun auto laten staan ..
Do as I say, don't do as I do.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Intussen in Berlijn
https://www.bild.de/regio(...)n-81695714.bild.html
Senator van de Groenen komt met de auto naar de opening van een fietspad, rijdt een stukje fiets en verdwijnt weer met de auto.
[..]
Ja, alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn meer gelijk dan andere dieren.
Dat kan je natuurlijk negatief uitleggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Intussen in Berlijn
https://www.bild.de/regio(...)n-81695714.bild.html
Senator van de Groenen komt met de auto naar de opening van een fietspad, rijdt een stukje fiets en verdwijnt weer met de auto.
[..]
Ja, alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn meer gelijk dan andere dieren.
Het punt is dat de groen dat klaarblijkelijk voor zich zo ziet, maar niet voor de rest van onsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar kan me voorstellen dat ze naast het openen van een fietspad wel meer afspraken heeft en dat niet op de fiets kan doen.
Nee, zeker niet. Dat is een frame (en ik bedoel geen fietsframe).quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het punt is dat de groen dat klaarblijkelijk voor zich zo ziet, maar niet voor de rest van ons
Je bent dus van mening dat zij dat prima voor zichzelf kan bepalen maar dat anderen dat niet moeten kunnen/mogen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Dat is een frame (en ik bedoel geen fietsframe).
Als je een afspraak hebt 80km verderop dan verwacht niemand van "groen" dat je daar op de fiets heen gaat.
Je kijkt per rit naar de meest schone oplossing, dat kan lopen, (elektrische) fiets, OV of een EV zijn.
Waar wordt beweerd dat anderen dat niet moeten kunnen/mogen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je bent dus van mening dat zij dat prima voor zichzelf kan bepalen maar dat anderen dat niet moeten kunnen/mogen?
De Groenen zijn dat van mening.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waar wordt beweerd dat anderen dat niet moeten kunnen/mogen?
Ik vraag "waar". Niet "wat".quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De Groenen zijn dat van mening.
https://www.tagesspiegel.(...)ehalten-4238602.htmlquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vraag "waar". Niet "wat".
Citeer eventueel.
Dat gaat om een verbod op verbrandingsmotoren in nieuwe auto's, niet om een verbod op auto's of een verbod op het gebruik van auto's.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
https://www.tagesspiegel.(...)ehalten-4238602.html
Ook hier gaat het om verbrandingsmotoren, niet om auto's in het algemeen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |