Zou leuk zijn voor de PSVers. Die hebben nu geen eigen topic.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:38 schreef Socios het volgende:
Misschien kunnen we hier een livetopic van maken om samen met andere userts de winst in deze wedstrijd van Arsenal op de voet te volgen.![]()
Ze schijnen er één te delen met twee andere subtopperts uit de Eredivisie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:40 schreef tong80 het volgende:
Zou leuk zijn voor de PSVers. Die hebben nu geen eigen topic.
Wat heeft Napoli hier mee te maken? In 1972 wonnen "we" van Arsenal in de EC1. Gruwelijker is die de Mol nu als 18jarige als verslaggeefster.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Napoli heeft echt iets met jullie gemoedstoestand gedaan he?
Cute.
Maar dat mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze schijnen er één te delen met twee andere subtopperts uit de Eredivisie.
Wat ben je weer vervelend deze matige avond.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft Napoli hier mee te maken? In 1972 wonnen "we" van Arsenal in de EC1. Gruwelijker is die de Mol nu als 18jarige als verslaggeefster.
Hoezo. Ik ben al vanaf 1971 fan van Arsenal. Ik mag mijn favoriete club, samen met Ajax, toch wel aanmoedigen? Dit is toch VBL?quote:
Leg eens uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je weer vervelend deze matige avond.
Dat is lief. Maar maak je geen zorgen. Tong gaat zo lekker genieten van een mooie voetbalavond. Ondanks Advocaat en de puber de Mol.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik maak me zorgen om je Tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |