Mooi toch, en als maddy af is, is de volgende aan de beurt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Continue maar zeiken en zich druk maken om haar eigen belang en ondertussen Maddy helemaal afbranden
ja hoe zat dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
Ima kreeg vanaf het moment dat hij het zou doen zenderchecks
Kleuters met kleutergedrag . Echt ongelofelijk die tweequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzi en Wanda willen niet helpen door te vertellen hoeveel havermout en brood er gekocht moet worden. Wat aan valse wijven![]()
inderdaad.. die Kenzi was er sowieso al uitgezet toch? en wilde zo nodig weer terug..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou als ik Maddy was, zeggen, jullie zijn af, ik heb jullie niet meer nodig, wegwezen, wil je niet meer in de keuken zien
Ik kan het niet meer aanzienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en Martin beslissen en Maddy laat het weer gebeuren. Maddy trek je mond open en stuur die 2 weg!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |