Managen is Maddy's ding niet , ik denk dat ze daar nu op de harde manier achter komt .quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
De manager vraagt na een halve maand nog steeds de hulp van de de ex-manager
Zeker wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
toch ook weer Mega dom van Maddy dit
Nog 2 lllllange weken....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Managen is Maddy's ding niet , ik denk dat ze daar nu op de harde manier achter komt .
maar ze kan toch ook bedenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker wel.
Iets in haar trapt iedere keer in dezelfde valkuil
Dat dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
toch ook weer Mega dom van Maddy dit
Yep, daar moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet me denken aan een nummer van Rob de Nijs
Denk dat ze dat ook bedenkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze kan toch ook bedenken
dat je dit soort dingen niet door een ander moet laten doen
Schaamteloos dat kind.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda: Maddy luistert niet naar wat ik, dictator zeg![]()
Ritme van de regenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep, daar moest ik ook aan denken.
Waarom, vraag ik me af, waarom wilde ik dat de regie op dit gesprek schakelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda: Maddy luistert niet naar wat ik, dictator zeg![]()
dit is echt Maddy's keusquote:
die red het ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
Een manager moet gewoon schijt hebben kortom Zoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |