quote:
Lukt makkelijk met zijn dominantie. Hij wint vanaf nu alles sowieso.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:22 schreef Red_85 het volgende:
Gewoon lekker relaxed genieten van een race![]()
Hopen op een Max win, evenaring van record meeste overwinningen in een seizoen.
Ik vind het nog steeds bizar.
Lewis wordt bestolen, let maar opquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:40 schreef DeeBee het volgende:
Gaat het altijd vals spelende Red Bull hier ook weer onterecht winnen?
Hebben we al de traditionele 'we hebben dit weekend kans op een overwinning'- voorspelling van MB gehad? het is pas echt race week als die weer eens gedaan is.quote:
Russell zei een paar weken geleden dat dit circuit hun beste kans eas om te winnen, meen ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hebben we al de traditionele 'we hebben dit weekend kans op een overwinning'- voorspelling van MB gehad? het is pas echt race week als die weer eens gedaan is.
Huh? Dat was toch Singapore?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Russell zei een paar weken geleden dat dit circuit hun beste kans eas om te winnen, meen ik.
Mer maakt ook geen theoretische kans meer nu?quote:
Naar Palou ben ik vooral benieuwd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:35 schreef Starflyer het volgende:
Deze Grand Prix doen er vier rookies mee aan de eerste vrije training.
- Robert Shwartzman (Ferrari)
- Alex Palou (McLaren)
- Logan Sargeant (Williams)
- Théo Pourchaire (Alfa Romeo)
Zo slecht dat het goed isquote:
Dat is het enige wat dit seizoen nog spannend maakt. Kan het immer vervelende Mercedes gewoon totaal naast de pot pissen qua overwinningen dit jaar?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh? Dat was toch Singapore?
En Zandvoort?
En de Hungaroring?
En op Paul Ricard?
En in Montreal?
En ..
Ach laat maar. Dat zeggen ze al het hele seizoen.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige wat dit seizoen nog spannend maakt. Kan het immer vervelende Mercedes gewoon totaal naast de pot pissen qua overwinningen dit jaar?
Als de grote concurrent zoveel meer geld uitgeeft, is het ook niet te doen!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh? Dat was toch Singapore?
En Zandvoort?
En de Hungaroring?
En op Paul Ricard?
En in Montreal?
En ..
Ach laat maar. Dat zeggen ze al het hele seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |