Ik vind Djedi maar dubieus doen...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:12 schreef spapaars het volgende:
Lichten uit, niemand die ons nog ziet, beeld meteen naar buiten
[ afbeelding ]
Ik weigerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:06 schreef spapaars het volgende:
In de COS ontvangt Marciano meer felicitaties dan in de loods
Nou zeg?quote:
Mwa ze voedt hem wel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien van haar kant, niet van hem.
Maar hij houdt zich zelf ook opvallend afzijdig en dat verhaal van hem over dat verhaal met Kenzi vond ik ook heel vaag en ongeloofwaardigquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou het kunnen omdat weinig aansluiting meer?
Huh? Eerder postte iemand juist wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:17 schreef puzziepie het volgende:
Berend heeft dus niet tegen jeff gezegd dat hij op hem heeft gestemd
Misschien ging dit dan nog over Nadir , maar ze hadden het over Berendquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Huh? Eerder postte iemand juist wel.
Ik weet het niet, dacht dat ze Berend zeker wisten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien ging dit dan nog over Nadir , maar ze hadden het over Berend
heb ik ook gelezen iddquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Huh? Eerder postte iemand juist wel.
Ze komen er sowieso niet uit, mensen zeggen vanalles maar ze kunnen evengoed liegen, nobody knows.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat stemmen tellen; ze houden er geen rekening mee dat de Febo de boel mogelijk gemanipuleerd heeft. Dan kun je tellen tot je een ons weegt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |