Gaat hij vast niks vinden, hij klaagde vd week al dat hij het altijd koud heeft buiten.quote:
Van je zakgeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik liet een pot augurken uit mijn handen vallen dus was ff bezig met opruimen
Ik weet het niet want niemand zei hier zei echt wat over dat gesprekje van Berend, met wij hij dat besprak etc
Zoe was interessanter om te zien
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:28 schreef spapaars het volgende:
Schat, mijn moeder vandaag 47 geworden en jij straks 43, misschien komt er een tijd dat we die verjaardagen op 1 dag vieren, hoe gaaf is dat.
Ik wissel altijd om te kijken of er iets interessants is , en natuurlijk mis je iets ,maar bepaalde dingen wil ik toch echt wel zienquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit ook wel eens op de andere stream en dan lees ik niks over de stream waar ik op zit![]()
![]()
vreemd toch
Ruben wil gewoon een poster.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
Ruben wil ook manager![]()
![]()
maar dat kan niet
welk dingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:33 schreef puzziepie het volgende:
Nu over Berend met zijn openbaring over zijn ding met Kenzi
Was gisternacht . FF weet het wel , ik kan niet zon lang verhaal meer typenquote:
@FreshFruitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was gisternacht . FF weet het wel , ik kan niet zon lange verhalen typen
waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
Ruben wil ook manager![]()
![]()
maar dat kan niet
omdat ze allebei (zoe en Ruben) 5 mensen moeten hebben die hen steunenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |