Nou nou moet datquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bijna nog nooit zo een lelijk persoon gezien.
ik kan het niet latenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Weer een fles bleek in de badkamer gok ik.quote:
Hij houdt van aantrekken en afstoten, zo houdt hij de vrouwen onzeker.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerder het feit dat bepaalde vrouwen dat aantrekkelijk vinden
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
brrrquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij houdt van aantrekken en afstoten, zo hij houdt de vrouwen onzeker.
Hij fluistert de leuke dingen in Kims oren. maar dat is alleen duidelijk op tv via ondertiteling.
Met de uitzending van vanavond fluistert hij haar in het oor dat hij haar leuker vindt dan ze denkt.
Maar in de schuur lijkt ze voor hem bagage.
Sta je op de lijst?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Lompe hork is tquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:01 schreef IkFok het volgende:
die marciano loopt alles af te zeiken wat kim K zegt
De poort uitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:03 schreef Cargamelk het volgende:
Runnnnnnnnnnnn Kim K .. snel weg van die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |