Oostenwind dan krijg je datquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhu, met een grove rookworst erbij..
Vond t trouwens maar frisjes buiten vandaag..
Ik moet even m'n oortjes zoeken en dan wiebel ik meequote:
die waxweazle kan het welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet even m'n oortjes zoeken en dan wiebel ik mee
Ik wou net zeggen... Suzi kent die ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:19 schreef suzi1 het volgende:
ooo die hoop ik later terug te kunnen kijken, van waxweazle
ik ga nu potje bingo doen
<3
fijne bingoooquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:19 schreef suzi1 het volgende:
ooo die hoop ik later terug te kunnen kijken, van waxweazle
ik ga nu potje bingo doen
<3
hups groningen hups!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vergeten dat Groningen moest voetballen vanavond, dus nu maar ff snel kijken
Je bent nog hard aan t werk ?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Ik moet nog opletten dat ik niet de steiger af wiebel![]()
dat lijkt mij een uitstekend planquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Ik moet nog opletten dat ik niet de steiger af wiebel![]()
nee ik sta ook altijd op de steiger te fokkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent nog hard aan t werk ?
Beter bereik zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik sta ook altijd op de steiger te fokken
Nouja hard is misschien twijfelachtigquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent nog hard aan t werk ?
Je bent ieder geval bezig met ''werken''quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja hard is misschien twijfelachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |