quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:35 schreef capricia het volgende:
Ah zo..ja. Herkenbaar.
En als je een rotopmerking krijgt, kom je maar hier. Geven wij je weer een beter gevoel.
China gaat idd heel lekker momenteelquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat deze memo China nog niet heeft bereikt.
Welneequote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar is toch alleen verplicht op OK?
Dat is per ziekenhuis anders. Uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ook op de spoed en afdelingen worden gewoon mondkapjes gedragen. Sommige poli's ook geloof ik, maar daar kom ik niet zoveel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
Was dat voor corona ook zo? Je zou denken dat ook ziekenhuizen onderhand ook weer terug naar het oude normaal moeten gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ook op de spoed en afdelingen worden gewoon mondkapjes gedragen. Sommige poli's ook geloof ik, maar daar kom ik niet zoveel.
Was gidsland volgens veel experts.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
China gaat idd heel lekker momenteel
Je hebt het over vrij specifieke situaties met kwetsbare groepen. Dan is de afweging wat anders dan in een gemiddelde supermarkt of tram.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was dat voor corona ook zo? Je zou denken dat ook ziekenhuizen onderhand ook weer terug naar het oude normaal moeten gaan.
Werken met mondkapjes op is eenmaal wat zwaarder dan zonder. En weerstand moet ook weer opgebouwd worden.
In laboratoria en vleermuizen enzo ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was gidsland volgens veel experts.
De sterfte was al vrij lang niet meer de zorg rond Covid toch? Of zaten mensen nog op die lijn?quote:
Minder dodelijk dan griep zelfs (ook voor ouderen).quote:
Verschilt ook wel per ziekenhuis. Toen ik er lag zag ik het in ieder geval zelden. Sowieso niet bij bezoekers (tenzij vrijwiliig), verpleging ook maar af en toe, artsen nooit (al zie je die zelden). Ik moest dan wél weer een kapje op toen ik van kamer naar OK werd geredenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
Was dat voor corona ook zo? Je zou denken dat ook ziekenhuizen onderhand ook weer terug naar het oude normaal moeten gaan.
Chantal Bleekers is nu woest.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Er wordt geen meerwaarde gezien in het aanraden.
Er wordt impliciet ingezet op viruscirculatie zodat het zich de verlepte niet meer toedoende moeder muteert, buiten hele specifieke situaties (werken met kwetsbare individuen etc) om.
Afremmen ervan zorgt voor langer last is het niet zo expliciet uitgesproken adagium
Nope, bij mij in het ziekenhuis geldt nog immer de regel 'mondkapje op bij ieder direct patiëntencontact'.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch een griepje?quote:
Wat een triest volk heb je toch op de wereldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoho, optimisme is niet toegestaan volgens Alma Koopmans-Rovers. [ twitter ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Chantal Bleekers is nu woest.
Kan omhoog, kan omlaag, kan ongeveer gelijk blijven. Wat een inzichten, bedankt RIVM.quote:Het aantal besmettingen „kan alle kanten op gaan, het is moeilijk te voorspellen. We kunnen niet zeggen of het aantal positieve tests nu omlaag gaat, alsnog verder stijgt of een tijdje op dit plateau blijft”, zegt een woordvoerder.
Ja zo gaan ziekenhuis nooit terug naar het oude normaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:16 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Nope, bij mij in het ziekenhuis geldt nog immer de regel 'mondkapje op bij ieder direct patiëntencontact'.
Speciaal op OK, IC, verpleegafdelingen. Daar is het normaal geworden en eigenlijk nooit weg geweest. Puur om de kwetsbare patient te beschermen voor ons.
Ik weet niet hoe het op de poli's gaat eigenlijk.
Goed gewerkt weer!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20221019_44783475
[..]
Kan omhoog, kan omlaag, kan ongeveer gelijk blijven. Wat een inzichten, bedankt RIVM.
Altijd handig om iets achter de hand te hebben waarmee je nieuwe maatregelen weer kan verdedigen/weer meer controle kan uitoefenen op het volkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:49 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je dit willen doen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |