pokerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Bern komt weer storen met je raad het al; spelletje....wordt dit gast nou nooit moe van zichzelf?!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Bern komt weer storen met je raad het al; spelletje....wordt die gast nou nooit moe van zichzelf?!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim K heeft in de middag ook al gedoucht, dus neem aan dat het natte scheten zijn.
Die is 101% uitgekozen door de Febo om daar infantiele spelletjes te verzinnen en voortdurend te organiseren, hij doet niets anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
de activiteitenbegeleider van de loods komt vragen wie er wil pokeren
[ afbeelding ]
ik denk dat ze de volgende keer op Kim D gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD gaat ooit de ondergang van dit groepje zijn ben ik bang..
ze is lief maar heel naïefquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is niet zo hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oké, thanks, was mij niet bekend
Echt een regelnicht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat begint ook behoorlijk vervelend te worden met die leraarstem erbij.
hij is ook altijd zo politiek correct. Zou leuk zijn als hij ook een keer het achterste van zijn tong laat zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is 101% uitgekozen door de Febo om daar infantiele spelletjes te verzinnen en voortdurend te organiseren, hij doet niets anders.
wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef puzziepie het volgende:
Mijn stream liep vast , hadden ze het nou over Alies?
Denk ik ook. Die voelt zich ineens onoverwinnelijk terwijl ze niks gedaan heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je logisch nadenkt dan kom je er in de grote lijnen wel waarbij je het nooit exact zal wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
Kim is zo obsessief bezig met het achterhalen wie de jeff stemmers zijn ,wat een dombo
Ja, er zijn er meerdere politiek correct, maar hij heeft het uitgevonden in die groep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hij is ook altijd zo politiek correct. Zou leuk zijn als hij ook een keer het achterste van zijn tong laat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |