Lijkt mij ook helemaal nietsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloos ding
9 van de 10 dingen komt er echt niet te vreten uit
Voor vleesprijzen?quote:
Geen idee, ik kijk nu weer naar de andere streamquote:
las je een goede hebt wel, ik gebruik hem bijna dagelijks al een paar jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloos ding
Dan doe je het niet goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloos ding
ik vind het gewoon niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
las je een goede hebt wel, ik gebruik hem bijna dagelijks al een paar jaar
ik kook liever echtquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk er over om op een bridgeclub te gaan.
is het biechtavond?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kook liever echt
in mijn echte oven![]()
of in een pan
Lijkt mij ook best gevaarlijk?quote:
Heb je die grote al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
[..]
is het biechtavond?
ik doe aan legpuzzels
die doe ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
[..]
is het biechtavond?
ik doe aan legpuzzels
Als het een warme luchtding kan het volgens mij geen kwaad, behalve voor de gezondheid, mij lijkt het niet goed om in een warme ruimte te slapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best gevaarlijk?
Maar goed ik heb al voor mijn tweede jaar de thermostaat niet eens aan . Wel om andere redenen![]()
Een heater lijkt mij best link in een kleine ruimte?
Ik speel shootersquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die doe ik ook![]()
nou ja in de winter
niet in de zomer
dat lijkt me dan weer heeeeel verstandigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
GJ heeft tijdens zijn gokperiode al zo veel gelogen, hij wil nu nooit meer liegen.
kost allemaal geen drolquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
frituurpannen zegt Wendy.
Ze vergeet even dat er tegenwoordig goud in moet...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
aah Jappie kan 4 kleintjes kopen voor 25,- per stuk
zeker niet met zoveel mensenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het een warme luchtding kan het volgens mij geen kwaad, behalve voor de gezondheid, mij lijkt het niet goed om in een warme ruimte te slapen.
voor de caravanquote:
Dan is een airfryer wel goedkoper, in een frituurpan is dat vet na 1 dag vies en die pan te vies om aan te pakken, die gaat niemand schoonmakenquote:
Detail.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de caravan
kan die gewoon in een stopcontact(geen idee geen kampeermens)
haha .. ja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de caravan
lekker allemaal ziek worden van het vieze vetquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is een airfryer wel goedkoper, in een frituurpan is dat vet na 1 dag vies en die pan te vies om aan te pakken, die gaat niemand schoonmaken
ja kan in een gewoon stopcontactquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de caravan
Als ik ze 's ochtends nog op hun bed zie liggen ruik ik de muffe slaaplucht bijna door mijn beeldschermquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik ze 's ochtends nog op hun bed zie liggen ruik ik de muffe slaaplucht bijna door mijn beeldscherm
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik ze 's ochtends nog op hun bed zie liggen ruik ik de muffe slaaplucht bijna door mijn beeldscherm
Met 1 airfryer voor ruim 30 personen kom je niet heel ver.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is een airfryer wel goedkoper, in een frituurpan is dat vet na 1 dag vies en die pan te vies om aan te pakken, die gaat niemand schoonmaken
en die slaapkamerdeuren zijn ook de hele nacht dichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo smerigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
en die slaapkamerdeuren zijn ook de hele nacht dicht
daar moet je 's morgens niet naar binnen lopen
Dubbele functiequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan die aifryers toch als verwarming gebruiken?
kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met 1 airfryer voor ruim 30 personen kom je niet heel ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |