--------------------quote:Amber alert voor vermist meisje (10 jaar), laatst gezien omgeving Raamsdonksveer
RAAMSDONKSVEER - De politie heeft een amber alert uitgegeven voor een 10-jarig meisje, Hebe, dat wordt vermist. Via een Amber Alert doet de politie een oproep aan iedereen om uit te kijken naar een vermist kind dat in levensgevaar is.
Het meisje is gehandicapt en heeft zorg nodig, zo meldt de politie. Ze is weg met een begeleidster in een zwarte Kia Picanto PR425K en werd voor het laatst gezien in Raamsdonksveer. Ze draagt een paarse rugtas, felroze jas en zwarte rok.
Meer informatie geeft de politie op dit moment niet.
https://www.telegraaf.nl/(...)eving-raamsdonksveer
Het één sluit het andere niet uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je geen heli maar camerabeelden van het station.
quote:
quote:Over wat er mogelijk is gebeurd, tast Mark in het duister. ,,Maar ik weet één ding zeker: Sanne zou Hebe nooit wat aandoen. Er is niemand die zo veel van Hebe houdt als Sanne.
Als ze vandaag nog niet gevonden zijn ga ik ook steeds meer die kant op. Ook omdat de politie een heel groot gedeelte van de route aan het zoeken is + uitwijkmogelijkheiden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:24 schreef PS. het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat je met een auto zo makkelijk kunt verdwijnen... Ook dat met die telefoon is raar.
Ga je toch meer denken aan een misdrijf dan van een ongeval.
Dat wel ja. Als er alleen maar vangrail is op de plek waar het signaal uitging. Te water gaan moet dan te zien zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:24 schreef PS. het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat je met een auto zo makkelijk kunt verdwijnen... Ook dat met die telefoon is raar.
Ga je toch meer denken aan een misdrijf dan van een ongeval.
Nee, ik denk gewoon dat ze kijken naar haar auto; indien ze er één zien zullen ze een grondeenheid eropaf sturen om te checken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het rondje bij het station kan wel suggereren dat ze eventueel daar gezien zijn op camerabeelden en op de trein zijn gestapt? (en die info nog niet naar buiten hebben gebracht)
Moet zonder 0 zijn:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:06 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
50 meter....
gekke paalnummer trouwens.
Medium Tamara die op de Facebook van moeder dit soort shit aan het spammen is.quote:
Ja, technisch gezien zal het wel niet kloppen. Mensen drukken zich wel eens onzorgvuldig uit, zeker in stressvolle situaties.quote:
Ik vond wel dit? Iemand met een radio die deze frequenties wil proberen? https://deltascannerzeeland.nl/luchtvaart/luchtvaartpolitie/quote:
Dan hoor je niks, enkel de informatie voor de piloot zoals luchtverkeersleiding, en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vond wel dit? Iemand met een radio die deze frequenties wil proberen? https://deltascannerzeeland.nl/luchtvaart/luchtvaartpolitie/
Dit soort situaties is toch vaker wel dan niet het gevolg van een tragisch ongeluk. Ik denk dat ze binnenkort wel uit het water gehaald zullen worden, hoe vreselijk het ook is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als ze vandaag nog niet gevonden zijn ga ik ook steeds meer die kant op. Ook omdat de politie een heel groot gedeelte van de route aan het zoeken is + uitwijkmogelijkheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |