Nee, dat hoeft niet meer. Gebruik het zelf ook al een tijdje. Kan op 4 devices.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dan moet je telefoon nog steeds op hetzelfde wifi netwerk zitten :-)
Ik heb hier anders nog vaak genoeg dat web.whatsapp.com klaagt dat mijn telefoon niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:26 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet meer. Gebruik het zelf ook al een tijdje. Kan op 4 devices.
https://tweakers.net/nieu(...)ing-op-telefoon.html
Ik neem niets aan. Ik geef alleen aan wat ze zelf publiek op internet heeft gezet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien even stoppen met deze aannames.
Ik heb mijn internet/wifi uitgezet, en kom er gewoon nog steeds op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog vaak genoeg dat web.whatsapp.com klaagt dat mijn telefoon niet in de buurt is.
Je schrijft dat ze misschien wel 'te veel hechting heeft' - uit wat maak je dat op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem niets aan. Ik geef alleen aan wat ze zelf publiek op internet heeft gezet.
In de paniek om snel ook te willen reageren, zodat ook jouw medeleven duidelijk is, lees je wel eens wat anders he.quote:
Omdat het een zeer kleinschalige zorg situatie is waar je bijna een soort van ouderrol hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je schrijft dat ze misschien wel 'te veel hechting heeft' - uit wat maak je dat op?
https://play.google.com/apps/testing/com.whatsappquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog vaak genoeg dat web.whatsapp.com klaagt dat mijn telefoon niet in de buurt is.
Ik schrijf gewoon wat ik vind, en schrijf dat die begeleidster niet overkomt als een raar type die slechte dingen in de zin heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:29 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
In de paniek om snel ook te willen reageren, zodat ook jouw medeleven duidelijk is, lees je wel eens wat anders he.
Dat is niet eens nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
https://play.google.com/apps/testing/com.whatsapp
Ja dus? Aannames, aannames, aannames..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat het een zeer kleinschalige zorg situatie is waar je bijna een soort van ouderrol hebt.
Verdomd, hier ook. Volgens dat bericht zat het in 2021 in een beta, mogelijk pas recent geheel uitgerold.. of meer waarschijnlijk ik heb het totaal gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb mijn internet/wifi uitgezet, en kom er gewoon nog steeds op.
Als je op Fok alleen feiten mag posten kan ik wel een abbo nemen op Teletekst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dus? Aannames, aannames, aannames..
Dat zeiden ze ook van Jeffery Dahmer 😂😂quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon wat ik vind, en schrijf dat die begeleidster niet overkomt als een raar type slechte dingen in de zin heeft.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:03 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Nee, staat iemand met een rookmachine voor de fun.
Je mag best speculeren, maar aannames over een persoon op basis van een FB profiel lijken me echt onnodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je op Fok alleen feiten mag posten kan ik wel een abbo nemen op Teletekst.
Ik schrijf niet over iemands uiterlijk, ik schrijf alleen dat uit haar posts blijkt dat ze zeer begaan lijkt te zijn met het vermiste kindje, als je dat speculeren noemt vind ik vreemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je mag best speculeren, maar aannames over een persoon op basis van een FB profiel lijken me echt onnodig.
Volgens mij is ze een zzp-er. En als de familie er geen problemen mee heeft en zelf ook foto’s van het meisje online plaatst voor het zoeken naar nog meer begeleiders, kan ik me voorstellen dat ze dat zelf ook doet, de familie zal het goedgekeurd hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schrijf niet over iemands uiterlijk, ik schrijf alleen dat uit haar posts blijkt dat ze zeer begaan lijkt te zijn met het vermiste kindje, als je dat speculeren noemt vind ik vreemd.
Wat is dan ''zomaar verdwenen''quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:39 schreef Benny het volgende:
Ze zijn wel al lang weg. Dus niet zomaar verdwenen.
Ze zeggen dat ze nog niks weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.ed.nl/video/p(...)F%2Fwww.google.nl%2F
politiewoordvoerder-reageert-op-vermissing-10-jarige-hebe
Politie leest allang mee natuurlijk. Doen ze bij elke zaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:43 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze nog niks weten.
Misschien straks even bellen met een verwijzing naar dit topic?
We weten hier al veel meer dan politie zo te horen.
Zeker het daderprofiel van onze profiler @:raptorix zullen ze blij mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |