Ik vind Kim K. inmiddels ook wel een bitch eerste klasquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat Wanda beinvloed wordt door bitchen zoals mexx en KimK. Dat ze als een kameleon mee doet om erbij te horen.
Kan he
Heel veel mensen zien Wanda niet op de manier waarop wij haar zien als toeschouwers. Als je door haar in vertrouwen wordt genomen voelt dat denk ik… lekker ofzo? Dat is de brandstof waar zij op gaat. Bij Maddy is het kwartje gevallen, maar zelfs zij is nog bevattelijk voor het gif van Wanda. Denk dat Isaac en ook Marciano het wel goed in de gaten hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik vind Wanda best een leuk karakter hebben, maar ze zit daar zo in een isolement.
Ja kanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat Wanda beinvloed wordt door bitchen zoals mexx en KimK. Dat ze als een kameleon mee doet om erbij te horen.
Kan he
Dat is voor iedereen weer anders, ik vind het te ver gaat dat hij met zijn leuter speelt waar dames bij zijn en dat hij die ook regelmatig aan ze showt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, mar toch niet op een grensoverschrijdende manier?>
Zo begreep ik het ook inderdaad van Babette, zij voelt zich licht na een leuk gesprek met Wanda.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien Wanda niet op de manier waarop wij haar zien als toeschouwers. Als je door haar in vertrouwen wordt genomen voelt dat denk ik… lekker ofzo? Dat is de brandstof waar zij op gaat. Bij Maddy is het kwartje gevallen, maar zelfs zij is nog bevattelijk voor het gif van Wanda. Denk dat Isaac en ook Marciano het wel goed in de gaten hebben.
Helemaal eens, zou wat zijn als alle kerels dat doen, zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen weer anders, ik vind het te ver gaat dat hij met zijn leuter speelt waar dames bij zijn en dat hij die ook regelmatig aan ze showt.
Is echt niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:00 schreef mootie het volgende:
Jeff is weer vreselijk aardig over zijn medebewoners
hij bespringt ze gewoon en afgelopen week ook een keer moedwillig een van de dames vasthouden bij het stoeien, die kon niet loskomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
armpje omheen, stoeien, knuffelen.. Martin is best fysiek ..
Ben zo ook wel even weer klaar met de Jeff ‘ik ben zo geweldig’-show. Het was ‘gruwelijk’ wat hij heeft gepresteerd, maar hij is ook bloedirritant in zijn zelfverheerlijkingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:00 schreef mootie het volgende:
Jeff is weer vreselijk aardig over zijn medebewoners
Inderdaad, dat was bij Babette op de bank, ik vond dat er niet prettig uit zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
hij bespringt ze gewoon en afgelopen week ook een keer moedwillig een van de dames vasthouden bij het stoeien, die kon niet loskomen
En als ik ergens een hekel aan heb......dan is het dat
nou...zoals hij vorige week een van de dames (Babette begreep ik van Deisssy ) in een houdgreep hield ....vind ik toch echt wel grensoverschrijdendquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, mar toch niet op een grensoverschrijdende manier?>
Met de dag erger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Kim K. inmiddels ook wel een bitch eerste klas
Ik begreep Jan Willem .. maar in ieder geval een blessure erbij. . zo te horen erger dan Nadir ... nog niets over gehoord verder, geen wakes en zo...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:06 schreef Deisyy het volgende:
Martin zijn rib schijnt uit te steken, hij heeft gisteren een opdoffer van Isaac gehad.
geweldige trainer....heeft zo'n verstand van zaken ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:06 schreef Deisyy het volgende:
Martin zijn rib schijnt uit te steken, hij heeft gisteren een opdoffer van Isaac gehad.
ah oke.Dat heb ik gemist. Vond Babette dat ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was bij Babette op de bank, ik vond dat er niet prettig uit zien.
Ze leek niet blij, maar ik heb het alleen op cap gezien en ben daarna gaan slapen? ik kan de cap nu zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah oke.Dat heb ik gemist. Vond Babette dat ook?
Echt hè, hij vindt zich zelf helemaal het mannetje hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:10 schreef mootie het volgende:
Pfff Jeff hemelt zichzelf zo vreselijk op…
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etcquote:
van KimK vertelde ze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef Deisyy het volgende:
Sacha baalt nu dat ze op Jeff heeft gestemd, volgende keer gaat ze het anders doen, ze had informatie gehad die niet klopte.
ahja Jeff for presidentquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etc
Ja.. nee...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etc
"Het is moeilijk bescheiden te blijven.."quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:15 schreef mootie het volgende:
God, was ik maar zo fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft dit allemaal op zich genomen
Laat ik dat nou niet geloven...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef puzziepie het volgende:
Sascha wilde Jeff écht niet weg hebben maar ze wist wel dat hij het ging redden
Dit liedje schoot ook door mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
"Het is moeilijk bescheiden te blijven.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |