Voor hem maak ik graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Je mag hem ook gewoon Jeff noemen hoor
ehh je was toch gisteren team Wanda?quote:
Iedereen was team Jeff ... beetje evenwicht dus Wanda.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh je was toch gisteren team Wanda?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Iedereen was team Jeff ... beetje evenwicht dus Wanda.
en Alies liep boos wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:19 schreef puzziepie het volgende:
GJ had gisteren een kut avond dus zat met Alies te kletsen
Oh dat had ik gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Alies liep boos weg![]()
![]()
![]()
manipulatie mislukt
daar geloof ik niks vanquote:
Ik hoorde wel iets over iemand die boos wegliep maar de naam kon ik niet horen, ik dacht Nadirquote:
Ze is moeilijk te pijlenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
Babette nu haar peilen op Isaac gericht
klinkt bijna of ze nu verliefd is op hem![]()
die gesprekken van Babette zijn zo moeilijk te volgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets over iemand die boos wegliep maar de naam kon ik niet horen, ik dacht Nadir
maar Alies zou ook kunnen . Ze deed sowieso raar , ook als je dat gesprek tussen Isaac en Bep van gister weer ff terug hebt over haar
En toch kan ik nu wel dingen plaatsen van haar mbt Alies en Isaac . Ik heb wel weer wat meer vertrouwen in haar gekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gesprekken van Babette zijn zo moeilijk te volgen
die maakt allerlei zijsprongen
en dan raak je de draad kwijt
ik twijfel nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch kan ik nu wel dingen plaatsen van haar mbt Alies en Isaac . Ik heb wel weer wat meer vertrouwen in haar gekregen
Ja dat begrijp ik ook niet. Maar dat heeft met die oorspronkelijke pact van hun te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik twijfel nog
of ze dan nu wel de juiste weg kiest
ze is nog steeds helemaal Marciano fan
ik denk dat bep zich nog moet inlezen in verslavingstheoriequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:28 schreef puzziepie het volgende:
Bep:' Soms moet je dingen gewoon niet zeggen ,dan hoef je ook niet te liegen
Daar hadden ze het net overquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat bep zich nog moet inlezen in verslavingstheorie
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik kan dit spel niet verliezen, maar ik zou niet meer weten hoe ik 't moet winnen ...
Tegeltje @:Freshfruit
Dramaqueenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik kan dit spel niet verliezen, maar ik zou niet meer weten hoe ik 't moet winnen ...
Tegeltje @:Freshfruit
Maar dit is een spel he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Babette vind niet alles zeggen niet liegen
dit vind ik zo niet handig om te zeggen tegen iemand die een serieuze gokverslaving heeft gehad
kan ik inkomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Alicia, da's de grootste rat.
Echt welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Alicia, da's de grootste rat.
nee kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dit is een spel he.
Ik vind dat je iemand geen uitleg verschuldigd bent. Mensen hoeven niet alles te weten
Dat kan ik me voorstellen. Ze zegt net ook dat je in principe niemand daar echt kent. En je hebt met iedereen een ander contactquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee klopt
maar dan moet ze het puur op het spel houden
maar nu houdt ze het heel algemeen
Verrassend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |