Kim D zeker, ik hoop ook meerdere.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim D is echt wel wakker geschud door vandaag , ik denk meer mensen
Er zijn wel meer mensen die geschrokken zijn van de grootte van de groep Jeff stemmersquote:
Ja vind ik ook. Het geeft een mooie kans op een back fire. Zoals vandaag, heel veel moeite doen om stemmen voor Jeff te organiseren en uiteindelijk vertrekt er iemand uit hun eigen groepje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:20 schreef Verida het volgende:
Toch vind ik deze manier van iemand wegsturen wel heel erg interessant
een eliminatieproef, haal je die, dan heb je ineens alle macht,
haal je het niet, dan ben je de pineut.
En alles zonder invloed van kijkers.
Maar dat is ook een beetje gebruikelijk dat iedereen dat zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
Jerold heeft wel gezegd dat hij weg zou kunnen worden gestemd
Dat is waar : indekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje gebruikelijk dat iedereen dat zegt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet mijn volgende vlucht gaan halen, welterusten ...
Juistemquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje gebruikelijk dat iedereen dat zegt.
Goede vlucht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk het niet maar hij gaat wel nog daten met Eunicequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:35 schreef engine het volgende:
Had Erik vanavond eigenlijk weer een date? Niks over gelezen hier maar misschien gemist.
69 rondjes wandelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar hij gaat wel nog daten met Eunice
Ah okay één date per week zal het dan wel zijn. Totaal vijf dates dacht ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar hij gaat wel nog daten met Eunice
Ging nog wel een weekje duren ... Hij mag het aangeven bij Esther.. volgende date wordt een blind wandeldate ... Kan leuke beelden opleverenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:35 schreef engine het volgende:
Had Erik vanavond eigenlijk weer een date? Niks over gelezen hier maar misschien gemist.
Veilige vlucht gewenst! Xquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |