Eens, maar nu na dat gesprek tussen Isaac en Babette is wel duidelijk dat Alicia zich meet met de verkeerde mensen als 20 jarigequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia heeft soms een vervelend bezeten kop en zou meer tegenspraak moeten krijgen
deze kon datquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker net als Erik's worst buiten de koelkast bewaard dan
Ze heeft vorige week een halve nacht met GJ gesproken waarin ze ook flink aan het manipuleren was. is ook een filmpje vanquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
ALicia heeft zoveel met hem gepraat
wie??
ja ik denk ik reageer maar niet... want was een dingetje onderling hier..... de mayo en dat ik dat gemist hebquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft vorige week een halve nacht met GJ gesproken waarin ze ook flink aan het manipuleren was. is ook een filmpje van
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
GJ gaat juist goed met Jeffrey als het erop aankomt
Dat was wel interessant idd, Zij denkt idd dat ze boven mensen staat en zoals ze tegen GJ sprak vond ik wel heftig om te zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
alicia denkt iedereen te kunnen manipuleren
Je lult!quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Zoe is met een kaartspel aan het spelen: Wat is hoger, een koning of een koningin?
en blijkbaar dus tegen veel meerquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was wel interessant idd, Zij denkt idd dat ze boven mensen staat en zoals ze tegen GJ sprak vond ik wel heftig om te zien
Zoe kennende had de vraag ook kunnen zijn; wat is hoger, een 8 of een 9?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Zoe is met een kaartspel aan het spelen: Wat is hoger, een koning of een koningin?
Dat sowieso maar die video met GJ en Alies maakte meteen heel veel duidelijk , ik was best flabbergasted door hoe ze sprak ,quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
en blijkbaar dus tegen veel meer
ga hem morgen even kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sowieso maar die video met GJ en Alies maakte meteen heel veel duidelijk , ik was best flabbergasted door hoe ze sprak ,
Zoveel domheidquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe kennende had de vraag ook kunnen zijn; wat is hoger, een 8 of een 9?
Thnx voor de filmpjesquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
KimD en Jeffrey hebben wel een lekkere klik denk ik, goeie energie ...
leuk hequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zeker. Het nadeel is wel dat Jeffrey mijlenver boven KimD staat qua denkvermogen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
mensen kunnen elkaar prima aanvullen op allerlei vlakkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeker het nadeel is wel dat Jeffrey mijlenver boven KimD staat qua denkvermogen
Dat Martin aan het egotrippen was terwijl Jerrold op dezelfde kamer stond te huilen?quote:
Nav Erik en zijn leeftijdwensen voor een partner hadden de dames het gisteren over leeftijdsverschilquote:
Jeff was echt wel over de zeik toen ie nogmaals hoorde dat Kim niet op Djedi ging en hij door zulk dom gedoe bijna weg wasquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen kunnen elkaar prima aanvullen op allerlei vlakken
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nav Erik en zijn leeftijdwensen voor een partner hadden de dames het gister over leeftijdsverschil
'Ik ben 22' zei Zoe, 'en Martin is 31.'
'Hoeveel jaar verschil is dat?'
als je niet thuis was, hoe komen de filmpjes online??quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ik zag je DM ook nu pas, bedankt ....
Geen last van, zag het pas 20 minuten geleden ....quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
leuk he
was zo spannend
kon niet kijken of hij het vol hield![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nav Erik en zijn leeftijdwensen voor een partner hadden de dames het gisteren over leeftijdsverschil
Jij maakt een grapjequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nav Erik en zijn leeftijdwensen voor een partner hadden de dames het gisteren over leeftijdsverschil
Wij noemen haar gewoon domquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze heeft zoals ze het zelf noemt
dyscalculatie
dan weet je de uitkomstquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen last van, zag het pas 20 minuten geleden ....
nee D.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
Is het nou zo dat Berend niet op Djedi heeft gestemd?
Op afstand draait een batch file om ze te uploaden, lukt alleen niet altijd ..quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
als je niet thuis was, hoe komen de filmpjes online??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |