Eerder zei ze nog op Erikquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
Babette heeft op GJ gestemd, hoe dan? Was dat serieus?
Dat zou bizar zijnquote:
Erik heeft sowieso geen drie stemmen gekregen dus men lult maar watquote:
Dan is babet dom. Of stookt. Wat wil je geloven?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
Bep zegt dat Alies ook niet op Jeff heeft gestemd![]()
Daar ging het ook niet om, ze wilden niet op Jeff stemmenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik heeft sowieso geen drie stemmen gekregen dus men lult maar wat
Preciesquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik heeft sowieso geen drie stemmen gekregen dus men lult maar wat
mss heeft ze wel op jeff gestemd net zoals haar bestiequote:Op maandag 17 oktober 2022 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
Babette heeft op GJ gestemd, hoe dan? Was dat serieus?
Wat maakt het uit? Stemmen moet je toch. Op wie zou niemand iets aan gaanquote:
nogmaals ik zeg wat hier wordt gezegd, niet wat ik denkquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is babet dom. Of stookt. Wat wil je geloven?
Omdat Martin al op Erik heeft gestemd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Stemmen moet je toch. Op wie zou niemand iets aan gaan
Ik reageer ook niet op jou als persoon maar in het algemeenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nogmaals ik zeg wat hier wordt gezegd, niet wat ik denk
Ja nou en?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat Martin al op Erik heeft gestemd.
En Kenzy had drie stemmen en kwam op het bord. En nog iemand had op Erik gestemd. Dus als babet nu zegt op Erik te hebben gestemd, had hij evenveel als Kenzy
Dan kan dat toch niet. Niets nou enquote:
Misschien dat we het zien in de afleveringquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nou inderdaad, dat zou top zijn
wellicht komt dat nog als de groep kleiner is
wat?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy heeft iets eruit geflapt over de boodschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |