Hij meent het zeer zeker.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:49 schreef Thorelf het volgende:
dit siert bern....en ik denk dat hij het meent
Bern denkt gewoon aan zichzelf hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
\ik vind dit echt netjes
dan ben je een vent
er was ook iemand die dat als roddel er in had gegooidquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij meent het zeer zeker.
Hij vertelt hij ook bij dat hij bang was om Sasha met haar long covid.
Dat zei hij toch ook?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bern denkt gewoon aan zichzelf hoor.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bern denkt gewoon aan zichzelf hoor.
Bern is nog niet weg gelopenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:50 schreef puzziepie het volgende:
Ook netjes van Isaac dat hij Bern daar om waardeert
die roddel ging wel degelijk door de loodsquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:51 schreef Poesjuh het volgende:
Bern is gewoon bang en hoopt met dit slechte excuus punten te scoren ja.
Sasha heeft long covid (hoe lang blijft ze die griep uitmelken) en ik was bang dat zij erop kwam dus liep ik mee met de rest. Gaat hij dit elke keer doen
Kim K heeft vandaag haar volledige verrotte kant laten zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
Kim K is maximaal Maddy aan het zwart maken
Omdat maddy kim k vandaag aansprak op haar gedrag naar maddy toequote:Op maandag 17 oktober 2022 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
Kim K is maximaal Maddy aan het zwart maken
en dat long covid heeft dus helemaal niets te maken met de longen of de longcapaciteit van Sasha.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij meent het zeer zeker.
Hij vertelt hij ook bij dat hij bang was om Sasha met haar long covid.
Dat weet ik, maar bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Omdat maddy kim k vandaag aansprak op haar gedrag naar maddy toe
En haar aanstellerijenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim K heeft vandaag haar volledige verrotte kant laten zien![]()
en kan ook zeker met de longen te maken hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat long covid heeft dus helemaal niets te maken met de longen of de longcapaciteit van Sasha.
het wordt nu "post covid klachten" genoemd, en heeft te maken met moeheid en concentratie enz.
Ja maar dan nog...quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die roddel ging wel degelijk door de loods
zou me niks verbazen als dat ook van de blondjes komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |