Die mag naar huis lopen zo... dan is Marciano ook weg daar en staan er nog maar weinig meidin op 1 lijnquote:
Ze zijn terecht boos op Isaac, dit is hoe hij is. In dit geval vind ik het mooiquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
Ze moeten van Isaac allemaal op Jeff stemmen, en dan gaat Isaac zijn uiterste best doen om Jeff te laten slagen
De boel weer even opruimen (watertank)quote:
Boeiend, kunnen ze toch ergens anders laten zien, fuckers bij de regie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef Soury het volgende:
[..]
De boel weer even opruimen (watertank)
Kan taktiek zijn, wel heel link maar de kans om zelf te bepalen wie je naar huis wil.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
Ze moeten van Isaac allemaal op Jeff stemmen, en dan gaat Isaac zijn uiterste best doen om Jeff te laten slagen
hoezo niet? de blondines dachten dat isaac in hun groepje hoort en daarom meegaat in hun spel..quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo is het niet helemaal natuurlijk…
Er moet er zo nog eentje uit hèquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef Pjotr1953 het volgende:
Nou eindelijk wat reuring geweest in die loods.
Kan ik weer in de lurkstand.
Hoe kom je toch op plek 6 in de rankings.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar weet je de naam? ik heb haar niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |