Echte buddy Kim D.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een held, en Kim D hele goede coach, top gedaan en goed gemotiveerd
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda gaat niet meer boksen, is er klaar mee
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik stap ook uit de bokswedstrijd ! Ik ben er helemaal klaar mee.
Hopelijk stapt ze over een uurtje naar buitenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik stap ook uit de bokswedstrijd ! Ik ben er helemaal klaar mee.
dat is inderdaad die instelling van die mensen. Isaac mag niemand helpen die niet in hun groepje zit.. wat een kansloze instellingquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Kim k heeft gevraagd aan isaac waarom hij jeff hielp, isaac zei omdat ie jeff zijn maat is. Kim k snapt het niet meer
Want ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda gaat niet meer boksen, is er klaar mee
wie is kimw nou weerquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Hendrik83 het volgende:
KimW boos dat isaac hem heeft geholpen
wie is hannelore ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nee dat maken jullie ervan. Hannelore zegt KimW.
neequote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
Ze moeten van Isaac allemaal op Jeff stemmen, en dan gaat Isaac zijn uiterste best doen om Jeff te laten slagen
Zo is het niet helemaal natuurlijk…quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is inderdaad die instelling van die mensen. Isaac mag niemand helpen die niet in hun groepje zit.. wat een kansloze instelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |