tuurlijk ken ik hem wel, anders kan ik die titel (ondanks fout) toch niet schrijvenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kon 'm niet?
dit is een classic man
okokokquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik hem wel, anders kan ik die titel (ondanks four) toch niet schrijven
quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit ben jij
[ afbeelding ]
dit zijn wij
hier heb ik serieus wel is overna gedacht. ik post teveelquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als je nou niet zo veel post heb je ook niet zoveel notificaties
ik alleen als ik teveel tijd om handen hebquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier heb ik serieus wel is overna gedacht. ik post teveel![]()
Nuuuuuttt!quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier heb ik serieus wel is overna gedacht. ik post teveel![]()
kun je dan niet gewoon in rotterdam e-scooteren of hebben ze daar geen toeristen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga eens een keer door amsterdam e-scooteren lijkt me lachen zo tussen de toersiten door sjezen
het is maar goed dat die streams van ons een chat hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
commetaar op streams bij real life soap
Oh dat.. nee dat volg ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
commetaar op streams bij real life soap
stel je voor, al die emosies hierquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is maar goed dat die streams van ons een chat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |