heb ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat een luxe, een hele hobbykamer!
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn! Een goede woonomgeving is zo belangrijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is jouw hobby?quote:
ik heb 2 zaken die ik als hobby beschouw:quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is jouw hobby?
Ik doe vrijwel alles in de woonkamer (dit klinkt een beetje raar haha, ik bedoel natuurlijk qua hobbies). Heb wel een rommelkamer, maar boven is het altijd zo koud (omdat ik niet het hele huis wil verwarmen), dus woonkamer is de beste optie.
Hoe vet! En natuurlijk ligt alles straks vol met LEGO, want dat is coolquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 zaken die ik als hobby beschouw:
1) alles met pc's (beetje hardware klooien, beetje ouwe games, beetje programmeren e.d. vrij breed dus)
2) lego, daar heb ik een aparte kamer bij verhuizen voor gereserveerd..
nu nog grotendeels rommelkamer maar idee is: een hoek voor een straat layout, een kast met gebouwde modellen en dichte dozen, een kast met losse stukjes en een bureau voor bouwen.
kan ik die hobby beetje uit de woonkamer houden, zodat dat rustig blijft.. al zie ik met de tijd alles wel vol met lego liggen
Ah ja, ik heb een vrij kleine woonkamer, dat wordt te rommelig. Dus de kachel daar aan en in de hobbykamer, maar die si maar heel klein.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is jouw hobby?
Ik doe vrijwel alles in de woonkamer (dit klinkt een beetje raar haha, ik bedoel natuurlijk qua hobbies). Heb wel een rommelkamer, maar boven is het altijd zo koud (omdat ik niet het hele huis wil verwarmen), dus woonkamer is de beste optie.
Leuk! Haha kwestie van tijd tot de woonkamer ook vol ligtquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 zaken die ik als hobby beschouw:
1) alles met pc's (beetje hardware klooien, beetje ouwe games, beetje programmeren e.d. vrij breed dus)
2) lego, daar heb ik een aparte kamer bij verhuizen voor gereserveerd..
nu nog grotendeels rommelkamer maar idee is: een hoek voor een straat layout, een kast met gebouwde modellen en dichte dozen, een kast met losse stukjes en een bureau voor bouwen.
kan ik die hobby beetje uit de woonkamer houden, zodat dat rustig blijft.. al zie ik met de tijd alles wel vol met lego liggen
ben ik ook beetje bang voor hoor.. dat overal waar ik sta lego staatquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe vet! En natuurlijk ligt alles straks vol met LEGO, want dat is cool
Ah je bent een alleskunnerquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk! Haha kwestie van tijd tot de woonkamer ook vol ligtja ik heb in een hoekje van de kamer een grote doos staan met knutselspullen, soms als er veel visite is zet ik die wel even boven
ooit getwijfeld om op zolder nog een bureau te zetten voor de naaimachine, maar toch weinig aan het naaien laatste tijd, dus geen noodzaak daarvoor.
Dan niet meer op sokken door huis lopenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik ook beetje bang voor hoor.. dat overal waar ik sta lego staat
op blote voeten bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan niet meer op sokken door huis lopen
Ik vind altijd spelden en punaises terug met mijn blote voetenquote:
Jij begrijpt mij! Dan krijg je een betere afdruk in je voetquote:
Hou opquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind altijd spelden en punaises terug met mijn blote voeten
[..]
Jij begrijpt mij! Dan krijg je een betere afdruk in je voet
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:04 schreef Haags het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAARRRRRRRRRRRRR
@:JIMBO
@:DUD0R
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind altijd spelden en punaises terug met mijn blote voeten
[..]
Jij begrijpt mij! Dan krijg je een betere afdruk in je voet
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm.. dat weet ik zo snel nog niet
JAAAAAAquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:07 schreef aloa het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAARRRRRRRRRRRRR
@:Jimbo
@:dud0r
quote:
Oorbellen goud, ik rook berry haze , eyhquote:
Maat, hoe ist?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JAAAAAA
[..]
[..]
Oorbellen goud, ik rook berry haze , eyh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |