Je wilt te graagquote:
Ik heb er geen problemen mee, ik was te laat, dus .....quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even kiekn wat we met de topicjatter gaan doen.
Bannen natuurlijk Ow, oeps, ik ga wel weer wegquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even kiekn wat we met de topicjatter gaan doen.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Bannen natuurlijk Ow, oeps, ik ga wel weer weg
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Stel je niet zo vreselijk aan, apekop!
Ja nee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, ik was te laat, dus .....
quote:
Geklooi, wat is dat dan weer voor woord.quote:
Geklooi, gepruts aan de TT en OP.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Geklooi, wat is dat dan weer voor woord.
Ik had het niet eens door. Ik zou van jou nooit een topic kapen, daar ben je altijd veel te lief voorquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, ik was te laat, dus .....
Blijven hoorquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Bannen natuurlijk Ow, oeps, ik ga wel weer weg
Ahhh.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door. Ik zou van jou nooit een topic kapen, daar ben je altijd veel te lief voor
Fleetwood macquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ahhh.Ik was ook nog niet eens bezig om te openen, dus geen probleem.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:07 schreef BasEnAad het volgende:
Je bitch wou mee...
Achterop de fiets mee naar Venlo-zuid...
Ik heb dat met muziek uit begin jaren 70.hoop herinneringen komen dan boven. Was leuke tijd, jong en wildquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goede herinneringen aan dit nummer, was ergens begin 2000 toen ik een zooi nieuwe vrienden vond en we allemaal Magic the Gathering gingen spelen en continu zulke muziek luisterden
Was op de middelbare school denk ik op gymnasium of vwo?quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goede herinneringen aan dit nummer, was ergens begin 2000 toen ik een zooi nieuwe vrienden vond en we allemaal Magic the Gathering gingen spelen en continu zulke muziek luisterden
ROC, middelbare school, moest nog 17 wordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Was op de middelbare school denk ik op gymnasium of vwo?
Aha, die nerds zaten overal dus!quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ROC, middelbare school, moest nog 17 worden
Joahquote:
Mooi nummer, maar ik vind het toch iedere keer weer grappig, die kleine zanger met de twee lange grote blonde aandachttrekkende gitaristen op de achtergrond.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Edit omdat de "original vid" totaal niet in sync was
Dit is de beste van Alice Cooperquote:
nikste, lekker rockenquote:
UB40quote:
uiteraardquote:
deze is beterquote:
quote:
quote:
Zoooo standaard weer. Kom op nou. Waarom niet verder kijken dan de gebruikelijke eeuwenoude hitjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |