Sauvignon blanc altijd goed. Ik had hier voor Mucho mas blanco. Stifado is stoof iets tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende: [..] Ik heb een sauvignon blanc, maar morgen gaat er een fles rood open voor door de stifado
![]()
Ik snap het helemaal. Zoiets organiseren kan best leuk zijn, maar er moet ook genoeg enthousiasme zijn bij de deelnemers. En dan is er ook nog discussie over of het zaterdagavond of vrijdagavond moet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Die optie heeft nog altijd open gestaan
Er kwamen alleen geen nominaties meer binnen, en ik nam de organisatie graag op me, maar als ik ook nog de biertjes moet verzinnen is (was dus) er kennelijk niet genoeg animo
Even polsen danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het topic is nog steeds open hoor, en mijn DM voor nominaties ook
Zoals ik al zei, de optie heeft altijd open gestaan
Ok dat is wel weer wat andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
1000 videos is wel veel uit over 60
jaren
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Owwwww ik heb nog effe…Geen ontkomen meer aan, sterkte alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het mooie is dat het vanzelf gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen ontkomen meer aan, sterkte alvast
Je blijft wel trouw aan de Spaanse wijnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sauvignon blanc altijd goed. Ik had hier voor Mucho mas blanco. Stifado is stoof iets toch
Zat je aan de jenever? Ik vind dat echt een ouwe mannenborrelquote:
Subtielquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb jouw pols gezien
De rest ook trouwens
Nee die stond nog in de OPquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zat je aan de jenever? Ik vind dat echt een ouwe mannenborrel
En dat het vele malen erger is als je het niet haaltquote:
Wel pepernotenbier, binnenkort, wellichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die stond nog in de OP![]()
![]()
Ik drink geen Jenever
Waar is je deckel gebleven dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
weet je hoe kut het is en mius zonder
deckel te steuern
Een slok zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Wel pepernotenbier, binnenkort, wellicht
Ik vond jou al geen jenevertypequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die stond nog in de OP![]()
![]()
Ik drink geen Jenever
Hoelaat kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je blijft wel trouw aan de Spaanse wijnen
Ja Grieks stoofvlees, dan gaat morgen een paar uur staan pruttelen en dan een Griekse salade en gebakken aardappeltjes erbij. Ik heb er nu al zin in
Nein!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Wel pepernotenbier, binnenkort, wellicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |