Whuttt??quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:18 schreef mrevil1337 het volgende:
Ouch Corona geneuzel weer, bestaat het nog?
Inmiddels is het weinig meer dan een verkoudheid geworden.
Risicogroepen kunnen ook dood gaan aan de gewone griep.
Compleet overbelaste zorg door verkoudheid en griep, zo gaat dat toch al 100 jaar joh? 30 jaar geleden werden verkouden mensen of grieppatienten ook per IC-bus of helikopter vervoerd naar een ziekenhuis in een andere provincie, normaalste zaak van de wereld. Het enige verschil is dat ze het nu een pandemie noemde. De rest is allemaal een leugen volgens leugenachtige figuren die flink hebben verdiend met hun uitspraken, streams en merchandise.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whuttt??
Ik ben er behoorlijk ziek van geweest![]()
Wat een domme opmerking dit
Is Donna een vrouw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
irritante stem-mevrouw Donna van der Horst heeft zich afgemeld voor de wappiebraderie in Brussel.
Ze voelt zich fysiek niet helemaal goed.
Altijd grappig; wappies die corona maar een griepje vinden die zich afmelden omdat ze met een coronabesmetting ziek thuis willen blijven.
quote:
"Wij zijn de wappies zat! Wij zijn de wappies zat!"quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn amper kijkers naar de stream van de braderie in Brussel.
'vrije media' had een livestream met maar 68 kijkers
https://www.facebook.com/VrijeMedia/videos/682453783228168
Katja had maar 20 kijkers.
Omicron stelt weinig meer voor, zelfs mijn moeder in de risicogroep ervaart het als een griep en niet meer dan dat, de IC cijfers bevestigen dat nog eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whuttt??
Ik ben er behoorlijk ziek van geweest![]()
Wat een domme opmerking dit
Ja, want iedereen is hetzelfde toch.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:05 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Omicron stelt weinig meer voor, zelfs mijn moeder in de risicogroep ervaart het als een griep en niet meer dan dat, de IC cijfers bevestigen dat nog eens.
Van de griep kun je ook behoorlijk ziek van zijn, ofwel geen domme opmerking maar dat willen mensen niet inzien.
Het is ook alleen het kijken waard als het waterkanon erbij is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn amper kijkers naar de stream van de braderie in Brussel.
'vrije media' had een livestream met maar 68 kijkers
https://www.facebook.com/VrijeMedia/videos/682453783228168
Katja had maar 20 kijkers.
"U handelt in kinderen want u staat in het handelregister" WTF??!quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:48 schreef Magister_Artium het volgende:
Vorige week zei Johan Remkes het al: normale mensen die normaal in redelijkheid leven, worden door het kwakkelende overheidsbeleid en door de schandalen en crises murw gemaakt en gaan radicaliseren. Ook in de pandemie, eerlijk is eerlijk, is veel desinformatie over allerhande onderwerpen de wereld ingeslingerd, die er ook bij kwetsbare personen in ging als koek.
Zo ook de dames in onderstaand filmpje, al oordeel ik niet over een vroeger redelijk leven, of dat het er nooit geweest is. Feit is wel dat de kinderrechter de kinderen van mevrouw onder toezicht heeft gesteld. Ik kan me levendig voorstellen dat geen enkele moeder op dat besluit zit te wachten. Gelukkig bestaat er de mogelijkheid tot bezwaar en beroep.
Echter, waarom zou je actie ondernemen als platforms als Burgerfront je ervan overtuigen dat de wet niet voor jou geldt? De AVG-wet (die dan weer wel geldt) verbiedt derden om contact met jou te zoeken, en een juridisch adviseur (geen erkende titel, dus iedereen kan zich zo noemen) staat naast je om ongevraagd bezoek af te poeieren aan de deur.
De medewerkers van Jeugdzorg mogen wel oppassen, want nu worden ze alleen strafrechtelijk vervolgd. Althans, als het deze dames lukt om aangifte te doen, deze in behandeling wordt genomen, het OM overgaat tot vervolging en de rechter de verdachte medewerker celstraf oplegt voor aanbellen. Ik haal toch opgelucht adem dat mijn buren mij niet strafrechtelijk laten vervolgen omdat ik deze week een pakje braadboter wilde lenen…
https://videre.fail/ding-dong-jeugdzorg-aan-de-deur/
quote:- bent u echt een jurist? (met verbazing)
JAAA
JAAA ECHT WAARRRRRRR
GEK HE
- ik ben bang dat we andere stappen moeten ondernemen naar de kinderrech.....
GAAT U NU LOPEN BEDREIGAH!????!
GAAN JULLIE DREIGEN
Deductief redeneren, een onmisbare eigenschap voor deze kliek.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:15 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
"U handelt in kinderen want u staat in het handelregister" WTF??!
Dat is een overtreding van de Aardappel Vlees Groente!!! Ik ben Googlejurist! Ik heb onderzoek gedaan!quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Deductief redeneren, een onmisbare eigenschap voor deze kliek.
Normaal redeneren: Mark Rutte zegt iets. Hij heeft eerder gelogen. Wat hij nu zegt kan waar zijn, of gelogen.
Deductief: Mark Rutte zegt iets. Hij heeft eerder gelogen, dus wat hij nu zegt is een leugen.
Verder blijft het me verbazen hoe het woord ‘handelen’ steeds weer op die manier wordt geïnterpreteerd, dat het goed uitkomt. Handelen met persoonsgegevens betekent natuurlijk dat men de (relevante) persoonsgegevens mag raadplegen. Dat klinkt natuurlijk lang niet zo sensationeel als het handelen ‘in’ persoonsgegevens, maar toch wordt gesuggereerd dat de gemeente geld verdient aan het bevolkingsregister.
En ze kunnen zich jurist noemen, want geen beschermd beroep. Advocaat daarentegen wel. Die functietitel voeren zonder daartoe bevoegd te zijn, is strafbaar. Hetzelfde geldt voor misbruik van (academische) titels.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een heerlijk filmpje weer
[..]
achja, het maakt toch niet uit. Ze kan nog in hoger beroep, maar dat doet ze niet want .... ze doet niet (meer) mee met 'het systeem'. en 'jeugdzorg staat op zwart'.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En ze kunnen zich jurist noemen, want geen beschermd beroep. Advocaat daarentegen wel. Die functietitel voeren zonder daartoe bevoegd te zijn, is strafbaar. Hetzelfde geldt voor misbruik van (academische) titels.
Overigens verbaas ik me bij sommigen wel over de hoge eisen die ze aan contracten stellen. Met bloed ondertekend, ik mag hopen dat het beeldspraak is…
Of je nou meedoet of niet, de Nederlandse staat wel of niet erkent, het blijft toch beter om te onderhandelen dan met je vingers in je oren de andere kant op kijken. Maar leg dat eens uit aan die sektarische beweging.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
achja, het maakt toch niet uit. Ze kan nog in hoger beroep, maar dat doet ze niet want .... ze doet niet (meer) mee met 'het systeem'. en 'jeugdzorg staat op zwart'.
vraag mij af hoe zoiets in de praktijk verder gaat. als je dit zo hoort dan krijg je het vermoeden dat zulke ouders hun kinderen ergens onderbrengen en de instanties niet vertellen waar dat is.
Wat een figuren weer.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een heerlijk filmpje weer
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |