Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
Wel toevallig dat beide kampen het over een mol /lek hebben.
Isaac wint het geld , begeleidt het boksen , praat met iedereen mee. Hij werkt voor het programma,
Kan haast niet anders. Alles gaat via Isaac
Vind ik ook een raar verhaal ja. Dus voor mij bevestigd dat alleen maar duidelijk dat Isaac dubbelspel speeltquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef juul. het volgende:
[..]
En hij kent Marciano al jaren ivm een relatie met een nicht van Isaac, ze zijn nog steeds goed met elkaar
Daar ben ik het wel mee eens. Hij doet ook echt helemaal niets daar, zie hem nu toevallig helpen met het maken van de sambal maar dat is dan ook alles.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Slappe lul is Jerrald.
Weg nog steeds Jedi denk ik?
Zou niet moeten mogen, 2 bekenden van elkaar samen in de loodsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef juul. het volgende:
[..]
En hij kent Marciano al jaren ivm een relatie met een nicht van Isaac, ze zijn nog steeds goed met elkaar
Misschien bewust gedaan. Ik dacht dat Kim D en Martin elkaar ook kennen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou niet moeten mogen, 2 bekenden van elkaar samen in de loods
Dacht dat ik iets had gemistquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet niemand, enkel speculatie. Denk voorlopig niet.
Mexx heeft toen van Isaac gehoord dat de meerderheid op haar wou stemmen, waarom zou Isaac dat doen als hij aan de kant van Jef en consorten staatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind ik ook een raar verhaal ja. Dus voor mij bevestigd dat alleen maar duidelijk dat Isaac dubbelspel speelt
In deze situatie vind ik het raarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
waarom niet? Ze hebben elkaar vaak ook al gezien bij de castingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac vreet van twee walletjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Mexx heeft toen van Isaac gehoord dat de meerderheid op haar wou stemmen, waarom zou Isaac dat doen als hij aan de kant van Jef en consorten staat
Juist!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac vreet van twee walletjes
Beide kampen hebben een lek
Dat vind ik persoonlijk wat anders dan een verleden met elkaar hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet? Ze hebben elkaar vaak ook al gezien bij de casting
Maar ik zou niet weten waarom men niet als kennissen van elkaar in die loods zou mogen zijn.
Dat is ook totaal andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wat anders dan een verleden met elkaar hebben
ja, maar je kunt moeilijk alle deelnemers screenen of ze niet toevallig elkaar kennen van het een of anderquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wat anders dan een verleden met elkaar hebben
Onbetrouwbaar dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar je kunt moeilijk alle deelnemers screenen of ze niet toevallig elkaar kennen van het een of ander
Ik zie het probleem niet, Ze kennen elkaar van het een of ander, so what.
kun je wel een discussie over beginnen, maar ik heb er gewoon een andere mening over, of mag dat niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar je kunt moeilijk alle deelnemers screenen of ze niet toevallig elkaar kennen van het een of ander
Ik moest hem ff een paar keer lezen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:14 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano maakt het Isaac moeilijk door zich vanwege Kim bij de kliek van Wanda te conformeren (lees: voegen)
Ik ben het daar mee eens. Zoiets valt best te screenen of er verbanden zijn tussen deelnemers, maar misschien is dit juist bewust gedaan juist voor dit soort momenten. Beetje wrijving stimuleren al voor dat de show live gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kun je wel een discussie over beginnen, maar ik heb er gewoon een andere mening over, of mag dat niet?
Volgens mij is "kennen" ook een groot woord in deze. De een had iets met de nicht van de ander maar echt contact was er volgens mij niet echt tussen beide.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |