Politiek correct is Isaac's middle name...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij is een beetje zwitserland.
Maar toen Ruben erbij kwam gingen ze over op iets anders.
Ruben weg en Isaac en Jeff keken elkaar aan en Jeff zei: wel toevallig he.
Wandaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
Wie moet er nou weg? en is een slappe lul?
Oh wat een stokersquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan de mond van Ruben niet anders omschrijven dan "week"
hij zoent ook vast heel nat
Ik hoor toch liever de mannen roddelen dan Wandaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:04 schreef mootie het volgende:
Ook een goede roddelsessie van de mannen
Ik deed een gooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat ging over Jerrold, maar hij hoeft niet weg.
Dat hoort er een beetje bij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever de mannen roddelen dan Wanda
Wanda en Mexx zijn ook wel de twee grootste nare wijven in dat huis.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Over Maddy die een spuughekel aan Wanda en Mexx heeft
Slappe lul is Jerrald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
Wie moet er nou weg? en is een slappe lul?
Dat weet niemand, enkel speculatie. Denk voorlopig niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef lojanda het volgende:
Is het al duidelijk wanneer er een eliminatie is?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef lojanda het volgende:
Is het al duidelijk wanneer er een eliminatie is?
En hij kent Marciano al jaren ivm een relatie met een nicht van Isaac, ze zijn nog steeds goed met elkaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
Wel toevallig dat beide kampen het over een mol /lek hebben.
Isaac wint het geld , begeleidt het boksen , praat met iedereen mee. Hij werkt voor het programma,
Kan haast niet anders. Alles gaat via Isaac
Dit is niet roddelen, dit is nominatie overlegquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever de mannen roddelen dan Wanda
Vandaar dat Jeff ook moet kiezen voor Marciano ipv Jerroldquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef Setje72 het volgende:
Isaac is denk ik het gevaarlijkst...die heeft een dubbelrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |