Omdat er steeds gevraagd wordt wat we zien in die 2, net of je ze niet leuk mag vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet mogen dan? Als jij degene leuk vind of fan van bent dan is dat helemaal prima
Wilde het net zeggen ja isaac schraapt ff de anti aanbak laag van de pan af met zijn metalen spatel dingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
Gaan ook gewoon met metaal in in die anti aanbak pannen
Heb je er weer mee gegooid ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:49 schreef mario390 het volgende:
somige van julie doen altijd nog niet de letter bij
de kims typen, nu is mijn muis halfkapoet
Ach niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Omdat er steeds gevraagd wordt wat we zien in die 2, net of je ze niet leuk mag vinden.
Ja die zal moe zijn van het niksenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir gaat de komende tijd rust nemen.
Lijkt n febo popje geworden ja vlak voor die 500 leek er iets te veranderen iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft echt wel een begeleidende rol in het geheel
Ik vind ze ook heel veel respect naar elkaar toe hebben, wat ik in bride waardeer.quote:
Ik heb steeds meer een hekel aan haarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:36 schreef Aggie46 het volgende:
Alicia huilt gewoon maar is niet verdrietig.
(dan weet ik het ook niet meer)
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het aan mij lag, niet dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik versta geen zák meer van BrabbelRupert... niet te maken met zijn zender, zijn ½Engels.. hij brabbelt gewoon té onverstaanbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |