Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.. tot nu toe leeft die Ouwe Klier gratis op kosten van de TV zender .. dus zo armlastig hoeft dat mens niet afgeschilderd te wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus Nou ja zal wel een boel meegemaakt hebben
93quote:
Weed lost een boel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:19 schreef Poesjuh het volgende:
Ze vinden Nadir kleinzerig hihi wij ook dames
Er is toch geen stemmen op het menu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:20 schreef Poesjuh het volgende:
Maddy twijfelt om te stemmen tussen Mexx of Djedi
Voorlopig niet nee. Ze vertrekken zelf al.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is toch geen stemmen op het menu?
Ik las dat vandaag iemand zei, jammer dat we geen jointjes mogen roken.quote:
Nou zo ging het dus nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:21 schreef mangalie het volgende:
Oh Maddy kreeg weerwoord van Mexx, die moet nu weg...
Ook al wat weken niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig niet nee. Ze vertrekken zelf al.
Januari pas weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is toch geen stemmen op het menu?
Wanda.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik las dat vandaag iemand zei, jammer dat we geen jointjes mogen roken.
Stond helaas niet bij wie dat zei
Wanda wil jointjes roken?quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Poesjuh het volgende:
Is er een eliminatie?
Janet en maddy zeggen dat ze voor maandag moeten beslissen op wie ze gaan stemmen
Ik hoop vooral dat ze het doet hahah beter voor de wereld in haar gevalquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda wil jointjes roken?
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen.
daar geloof ik al niet meer in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Poesjuh het volgende:
Is er een eliminatie?
Janet en maddy zeggen dat ze voor maandag moeten beslissen op wie ze gaan stemmen
Ik overdrijf soms een beetjequote:
Ik ook niet maar ik hoorde het haar zeggen vanmiddag...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nog nooit gedaan heeft en daarom denk stoer te zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Het was veel erger Mexx schijnt ook kanker te roepen in haar geschreeuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt maar in Maddy's hoofd dus wel
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nog nooit gedaan heeft en daarom denk stoer te zijn
Ze hebben straks meidenavond of zo... eerst verstoppertje en dan vanavond slapen in de loodsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik hoorde het haar zeggen vanmiddag...
maar zelfs zonder zelf vertrekken kunnen ze niet stemmen om iemand weg te sturen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig niet nee. Ze vertrekken zelf al.
Dit jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
maar zelfs zonder zelf vertrekken kunnen ze niet stemmen om iemand weg te sturen.
pas als ze de opdracht hebben gewonnnen.
dat lijkt me wel. Wat ze afgevallen waren, vreten ze er nu weer makkelijk aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze vreten daar ook echt de hele dag door, niet te filmen. Zou dat verveling zijn?
Had ik met roken. Daar ben ik vanafquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze vreten daar ook echt de hele dag door, niet te filmen. Zou dat verveling zijn?
Vermoeiende knulquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:32 schreef juul. het volgende:
Nadir vraagt aan Esther of zij denkt of hij een goed hart heeft
En vermomd croissantjequote:
Ik geloof het ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
KimD lijkt me juist een van de weinigen die NIET jat. Zou notabene itt Isaac geweigerd hebben met Jeffrey toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |