quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
Gelijk de sfeer weg...
[ afbeelding ]
Wie?quote:
Ze lullen gewoon finaal over haar heen. Ze gaat maar weer naar binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best sneu voor Zoë
ik zou het ook sneu vinden als ze het niet zo erg over zich afriep met haar infantiele gedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Heel dubbel,je zag net duidelijk het verschil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik zou het ook sneu vinden als ze het niet zo erg over zich afriep met haar infantiele gedrag.
Maar komt de buitensluiting door haar gedrag, of is haar gedrag het resultaat van buitensluiting (vorm van aandacht vragen in de hoop die ook te krijgen..)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik zou het ook sneu vinden als ze het niet zo erg over zich afriep met haar infantiele gedrag.
Het is inmiddels ook een flinke stapelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
Kim staat nu al 2 uur pannenkoeken te bakken
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best sneu voor Zoë
Ja vind ik ook al een tijdje hoor, Zoe heeft blijkbaar gewoon geen flauw idee hoe te socializen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bakster gespot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:17 schreef lojanda het volgende:
Het is veel te veel deeg om te kneden en daarom gaat het zo moeilijk. Halveer het en dan gaat het kneden veel soepeler.
En in het begin lulde ze alles van iedereen door, maakte niet uit met wie ze praatte, de volgende kreeg het dan te horen, denk dat de meeste dat inmiddels ook wel weten nu, ook al regelmatig gehoord van bewoners dat je zoe niet moet vertrouwen omdat ze alles doorlult. Maar dat zou ook kunnen komen omdat ze inderdaad niet zou weten hoe ze sociaal moet zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vind ik ook al een tijdje hoor, Zoe heeft blijkbaar gewoon geen flauw idee hoe te socializen.
Ik ben meer van koken maar als ik bak dan wel met veel minder deegquote:
Kwartslag draaien en door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een beetje droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |