Ze zoekt daar een maatje, hij geeft aan dat maatje te willen zijn, hij wil nu meer, en dan is het haar schuld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en best gemeen ook, duidelijk dat Ruben meer zou willen maar ze laat hem als een hond achter zich aan lopen. Ga hem ontwijken dan.
hmm, ja zeg, nu laat je mij weer anders denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zoekt daar een maatje, hij geeft aan dat maatje te willen zijn, hij wil nu meer, en dan is het haar schuld?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
Of pakte zoe nou een hapje van iemand anders want ze vraagt nu weer wat ze zal gaan eten.
Als je weet( en dat weet je ) dat iemand verliefd is op jequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zoekt daar een maatje, hij geeft aan dat maatje te willen zijn, hij wil nu meer, en dan is het haar schuld?
aaaahhhhquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee, in die slaapkamer waar ze nu zit dus van ruben, djedi of jerrold.
dat zou maarzo kunnenquote:
En dat dan op de dag dat ze elkaar 1 jaar kennenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lach me stuk als die zich dronken heeft gedronken en helemaal de mist in gaat met Ruben
Ik vrees van wel en morgen gaan ze verstoppertje doen.quote:
Hopelijk, naast leverworst, geldprijzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou maarzo kunnen
he enige wat mij daarin benieuwd is wat de prijzen zijn
een jaar lang gratis vliegenvangersquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk, naast leverworst, geldprijzen
We zien het wel ... dat verstoppertje is toch alleen meangirls dingetjequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees van wel en morgen gaan ze verstoppertje doen.![]()
Als ik het fout heb lees ik het nog wel.
van Martin zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
zoe wil vanavond weer bedtime stories
Weet ik niet, hier gelezen dat ze dat gingen doen, niet gehoord op stream.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
We zien het wel ... dat verstoppertje is toch alleen meangirls dingetje
ja waarom zou je groenten etenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
zoe gaat nu haar tanden poetsen en djedi zegt dat ze haar pizza in de oven moet doen, zoe zegt, de jouwe, nee zegt djedi, de jouwe want je hebt honger en zo weinig gegeten vanavond.
Klopt, zag dat zoe al haar spruiten weggaf en maar 2 aardappels at want dat doet ze thuis ook.
Weet ik veel, hadden ze het net wel over in de keuken, dat zoe dacht dat martin bij haar zou komen liggen maar martin zei neehee, ik zei dat iemand bij je zou liggen en toen was zoe teleurgesteld.quote:
Kim stelde het aan het einde van het CENTRAAL voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik niet, hier gelezen dat ze dat gingen doen, niet gehoord op stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |