De meeste bewoners zijn ook gewoon goorlellen dus ik weet niet of daar wat tegen te doen is. Wel heel raar dat het er zoveel zijn en blijven. Al vanaf het begin gewoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:31 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet de Febo de bewoners op de kamers opsluiten en een bedrijf laten komen om die vliegen te elimineren en te onderzoeken waar ze vandaan komen. Het is echt te smerig en onhygiënisch al die vliegen.
die zitten met zijn 3-en te kaarten op de slaapkamerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrold heeft zijn fles blauwe drank al bijna op
Ja, ruben en djedi erbij, die hadden zeker geen zin in pokeren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zitten met zijn 3-en te kaarten op de slaapkamer
Ik blijf zeggen dat die loods op 'n oude gierput staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste bewoners zijn ook gewoon goorlellen dus ik weet niet of daar wat tegen te doen is. Wel heel raar dat het er zoveel zijn en blijven. Al vanaf het begin gewoon.
tis gewoon een oude varkensstalquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat die loods op 'n oude gierput staat
Ja zoiets, zou me niets verbazen, want waarom anders zoveel en zolang.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is nogsteeds 'n varkensstalquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon een oude varkensstal![]()
![]()
Ja, lompe kut, zonde, hebben ze minder om dronken te worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:35 schreef MacDeMarco het volgende:
djedi giet drank over zonder het glas schuin te houden, de helft valt ernaast
ik lach me stuk als die zich dronken heeft gedronken en helemaal de mist in gaat met Rubenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:35 schreef MacDeMarco het volgende:
djedi giet drank over zonder het glas schuin te houden, de helft valt ernaast
Misschien ligt er nog ergens een lijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik bedacht me netquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is nogsteeds 'n varkensstal
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lach me stuk als die zich dronken heeft gedronken en helemaal de mist in gaat met Ruben
Ja en best gemeen ook, duidelijk dat Ruben meer zou willen maar ze laat hem als een hond achter zich aan lopen. Ga hem ontwijken dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind haar zo dom doen met Ruben
ze heeft toch een vriend?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en best gemeen ook, duidelijk dat Ruben meer zou willen maar ze laat hem als een hond achter zich aan lopen. Ga hem ontwijken dan.
Dat kan best maar dan was dat al zo voordat de bewoners er kwamen wonen of er ligt een oud deelnemer van de voicequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |