ze zitten elke dag volquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En in die hoeken doen die strips nix
Zouden ze van de regie niet in beeld mogen hangen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ja gezien op stream 1, de vliegenstrip, hangt rond de camera.
Maar ik hoorde ze van de week dat ie heel snel vol was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En in die hoeken doen die strips nix
das stimmtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Zouden ze van de regie niet in beeld mogen hangen?
Dan is het 10x erger.. de meeste vliegen blijven rond het eten hangenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zitten elke dag vol
Erik heeft ze vanmorgen vervangen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan is het 10x erger.. de meeste vliegen blijven rond het eten hangen
Verbaasd me eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:24 schreef D. het volgende:
Oja, die stripper opmerking, ik maakte geen grapje he
Krijgen ze toch gewoon in de batterijen bak nu van achter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
strippen zelfs, Erik heeft zijn best gedaan met die binnengesmokkelde vliegenvangers
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijgen ze toch gewoon in de batterijen bak nu van achter.
Dat zou ook nog zomaar kunnen. Ik weet niets zeker waarom iets is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Zouden ze van de regie niet in beeld mogen hangen?
dan gebruik ik liever lucht of bedek ik het eten i.p.v. tussen de volledig bedekte slingers met vliegenlijkjes te lopen, maar ja ik leef dan ook niet in een loods met duizenden vliegen dus daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zo goor als dat ze op of in je eten gaan zitten
We zitten allemaal met vragen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou ook nog zomaar kunnen. Ik weet niets zeker waarom iets is.
Ik dacht de laatste dagen iig bij elke wissel want het is echt heftig die vliegenplaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
elke ochtend?
of zelfs elke batterij wissel?
Ik denk dat vliegen niet onder lekkere dieren vallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stichting Lekker dier zou er niet blij mee zijn met die massale slachting.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
https://www.videoland.com/
Ik had ook v2.
Uitgelogd, pc uit en weer aan ingelogd en toen had ik per ongeluk weer de oude.
Dat ze nog niet verboden zijn is een wonder. Regelrechte marteling voor de vliegen die strips.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stichting Lekker dier zou er niet blij mee zijn met die massale slachting.
Vereniging spinrag zal dat niet bevestigenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat vliegen niet onder lekkere dieren vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |