Er wordt gelijk gewisseld naar binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Pff het begint wel een Nadir show te worden... constant op stream
Heb het idee dat wanneer ze samen zijn ze niet veel meer op beeld worden gebracht. Zeker ben er ook blij mee en waardeer het ook! Super fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Samen wat minder inderdaad.
Volgens mij zijn er nu wel mensen hier die er een beetje opletten en als ze samen zijn ze dan cappen voor iig jou, wat ik dan weer heel lief vind van die users.
Of eentje met speaker ... Busted !!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:19 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hopelijk installeert de FEBO vannacht een onopvallende camera in die boom zodat hij er de volgende keer vol op staat
Ze luisterde! 🤭quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er wordt gelijk gewisseld naar binnen.![]()
Sas had ik een paar leuke caps van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Sasja een paar keer wel .. maar Bern niet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er wordt gelijk gewisseld naar binnen.![]()
Er zijn denk ik gewoon nog te veel mensen waardoor de regie bepaalde keuzes moet maken en bv gisteravond was bern heel de tijd bezig met dat spel dus zijn ze dan ook niet samen op stream.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Heb het idee dat wanneer ze samen zijn ze niet veel meer op beeld worden gebracht. Zeker ben er ook blij mee en waardeer het ook! Super fijn.
Wat een clownquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is best heel knap met een gekneusde rib.
[ afbeelding ]
Verstoppertje spelen is morgen toch pas?quote:
Oh echt, dacht juist dat ze iig in het verleden wel mee lazen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze kennen echt fok niet hoor
dat is nagevraagd
en zeker het gebruik van FEBO kennen ze niet
Wake up facequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas had ik een paar leuke caps van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deden ze ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh echt, dacht juist dat ze iig in het verleden wel mee lazen.![]()
Ik geloof te veel wat ik hier lees soms.![]()
Nu was het gewoon toeval natuurlijk maar wel een geinig toevel.
Dat is waar maar laatste dagen merk ik wel dat sommige zoals Nadir wel heel veel op beeld zijn. Er zijn ook nog andere genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn denk ik gewoon nog te veel mensen waardoor de regie bepaalde keuzes moet maken en bv gisteravond was bern heel de tijd bezig met dat spel dus zijn ze dan ook niet samen op stream.
Ja lieve mensen zijn er.
morgen verstoppertje, ja echt waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Gaat er daar nog wat gebeuren het komende weekend of hoef ik de streams niet aan te zetten?
Zo kinderlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
morgen verstoppertje, ja echt waar
Dat is ook weer waar. Toestand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
deden ze ook
en moet heel gek zijn dat ze dat niet meer doen
het is niet voor niks dat de filmpjes van DGK op sommige sites zo snel weg zijn
JOehoequote:
Ik hou van flirten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Eunice zit een soort van te flirten met Jeff???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |