quote:
Hij ging wekelijks naar de kapper, en nu heeft hij een kapster met extra's, laat hij zich kaalscheren.
Marciano (42)
‘Mijn zoon zei: pap, dit moet je doen’
Marciano was altijd al groot fan van realityshows en zelf eens meedoen was een grote droom. “Dat moment is nu gekomen, want deze show lijkt wel gemaakt voor mij. De spelletjes, de mindgames, het mentaal sterk moeten zijn, dat is precies waar ik van hou. Wel een dingetje is dat ik mijn zoons van twintig en dertien nu een tijd niet zal zien. Mijn oudste had het er moeilijk mee, maar uiteindelijk zei hij: ‘Pap, je moet dit gewoon doen’. Wat er zeker meegaat naar de loods? Gel voor in mijn haar. Ik ben best ijdel en ik ga wekelijks naar de kapper. Dat zal dus ook een uitdaging worden, niet naar de kapper kunnen. Maar met gel kan ik het in ieder geval in model houden. Voor de liefde doe ik niet mee. Er is een dame die ik wel interessant vind en ik zie haar al een tijdje en we hebben het gezellig met elkaar gehad. Maar ik ga als vrijgezel naar binnen.” Met dat laatste kan hij ook bedoelen dat ze elkaar een jaartje vrij hebben gegeven.