quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
morgen verstoppertje, ja echt waar
1 2 10,jij bent gezien.quote:
Dit vind ik dus niet aardig.quote:
Spannend hoor 😉quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Wie heeft wat nagevraagd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze kennen echt fok niet hoor
dat is nagevraagd
en zeker het gebruik van FEBO kennen ze niet
je bent wel een lieve slijmbalquote:
Leila ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent wel een lieve slijmbal![]()
![]()
Moriama ziet er wonderbaarlijk mooi uit
Als ze de mondhoeken eens iets meer omhoog zou doenquote:
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen? In het begin hebben ze het ook wel eens gedaan maar dat ging gewoon spontaan toen volgens mij, nu is het echt een dingetje gemaakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Lees wat wat Greys post.quote:
je mag 1 keer raden wie het heeft bedachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen? In het begin hebben ze het ook wel eens gedaan maar dat ging gewoon spontaan toen volgens mij, nu is het echt een dingetje gemaakt.kutkleuters.
bern is toch degene die al die kutspelletjes zogenaamd verzint a.k.a. doorgeseind krijgt van de febo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen? In het begin hebben ze het ook wel eens gedaan maar dat ging gewoon spontaan toen volgens mij, nu is het echt een dingetje gemaakt.kutkleuters.
het was niet Bernquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bern is toch degene die al die kutspelletjes zogenaamd verzint a.k.a. doorgeseind krijgt van de febo?
kim kutquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag 1 keer raden wie het heeft bedacht
Hint 1 ze is kapper (geweest)
Een lieve slijmbal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees wat wat Greys post.
Maar okee.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |