abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2022 @ 12:58:28 #51
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206338875
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Want die werken natuurlijk ook nergens, komen nooit in aanraking met ouderen, leven compleet geïsoleerd.
Accepteer nu eens dat dit gewoon natuur is man.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_206338959
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2022 12:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Accepteer nu eens dat dit gewoon natuur is man.
wat is precies natuur?
Dat mensen ziek worden en er niks aan gedaan moet worden? Want dan geldt dat voor alle ziektes natuurlijk.

Er moet goed gekeken worden wat wel en wat niet werkt. Wie je echt zou moeten vaccineren en wie niet. Wanneer shit hits the fan niveau us bereikt en je welke maatregelen moet nemen zonder te micromanagemen en alle facetten en consequenties moet meenemen in de beslissing.

Dat daar ruimte voor verbetering is lijkt me duidelijk maar hoe simpel en zwart wit er over wordt gedacht is soms echt tenenkrommend.
  zondag 16 oktober 2022 @ 13:18:37 #53
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206339087
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:06 schreef Malavita het volgende:

[..]
wat is precies natuur?
Dat mensen ziek worden en er niks aan gedaan moet worden? Want dan geldt dat voor alle ziektes natuurlijk.

Er moet goed gekeken worden wat wel en wat niet werkt. Wie je echt zou moeten vaccineren en wie niet. Wanneer shit hits the fan niveau us bereikt en je welke maatregelen moet nemen zonder te micromanagemen en alle facetten en consequenties moet meenemen in de beslissing.

Dat daar ruimte voor verbetering is lijkt me duidelijk maar hoe simpel en zwart wit er over wordt gedacht is soms echt tenenkrommend.
Natuur is dat mensen die oud en ziek zijn eerder sterven dan mensen die jong en gezond zijn. Maatregelen nemen die dat tegenhoudt is tegennatuurlijk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 16 oktober 2022 @ 13:21:16 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206339114
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Natuur is dat mensen die oud en ziek zijn eerder sterven dan mensen die jong en gezond zijn. Maatregelen nemen die dat tegenhoudt is tegennatuurlijk.
:D Neanderthaler gespot
  zondag 16 oktober 2022 @ 13:23:26 #55
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206339130
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D Neanderthaler gespot
Tjah, dit is toch hoe het werkt en kan ook statistisch aangetoond wordt. Dat jij dergelijke elementaire kennis ontbeert zegt meer over jou, dan over mij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_206339156
quote:

[..]
niemand neemt maatregelen dat jongeren eerder sterven. Wel dat we ouderen wat langer laten leven als dat mogelijk is dmv een vaccinatie of geneesmiddel danwel een andere behandeling.
  zondag 16 oktober 2022 @ 13:28:30 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206339168
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tjah, dit is toch hoe het werkt en kan ook statistisch aangetoond wordt. Dat jij dergelijke elementaire kennis ontbeert zegt meer over jou, dan over mij.
Goh dat ouderen eerder doodgaan dan jongeren is niet geheel nieuw maar wel dat de gemiddelde leeftijd steeds hoger wordt, dus waar moeten we dan stoppen met tegen de natuur in te gaan? Misschien het verbieden van tandartsen en kunstgebitten, dat zal de gemiddelde leeftijd ook wel weer doen dalen en zo zijn er allerlei levensrekkende zaken te vinden die volgens jou dan maar de prullenbak in moeten.
  zondag 16 oktober 2022 @ 13:32:46 #58
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206339208
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef Malavita het volgende:

[..]
wat wil je nou zeggen?

- kans op besmetting na een vaccinatie is een stuk kleiner
- kans op ziek worden na een vaccinatie is nog kleiner
- kans dat je in het ziekenhuis terecht komt, de ic of dat je komt te overlijden is nog veel kleiner na vaccinatie.

Dat zijn feiten. Jij insinueert nu dingen waarbij vermoed dat je beter in bnw kan zijn. Ik hoop dat ik dat mis heb.
Ik denk dat die 'feiten' helemaal niet goed hard te maken zijn.
To BG or not to BG!
pi_206339233
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:32 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik denk dat die 'feiten' helemaal niet goed hard te maken zijn.
Dus jij wilt met droge ogen beweren dat een vaccinatie niet helpt tegen verspreiding en de mate van hoe ziek je wordt als je toch besmet raakt en je bent gevaccineerd?
  Moderator zondag 16 oktober 2022 @ 13:36:38 #60
236264 crew  capricia
pi_206339239
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:26 schreef Malavita het volgende:

[..]
niemand neemt maatregelen dat jongeren eerder sterven. Wel dat we ouderen wat langer laten leven als dat mogelijk is dmv een vaccinatie of geneesmiddel danwel een andere behandeling.
Beschaving heet dat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 16 oktober 2022 @ 13:44:52 #61
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206339311
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:35 schreef Malavita het volgende:

[..]
Dus jij wilt met droge ogen beweren dat een vaccinatie niet helpt tegen verspreiding en de mate van hoe ziek je wordt als je toch besmet raakt en je bent gevaccineerd?
Het helpt inderdaad geen fuck tegen de verspreiding en ze worden alsnog (sommigen flink) ziek ondanks vaccinatie.
To BG or not to BG!
pi_206339424
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:44 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Het helpt inderdaad geen fuck tegen de verspreiding en ze worden alsnog (sommigen flink) ziek ondanks vaccinatie.
het is goed met je. Ik adviseer je anders even goed in te lezen. Maar ik denk dat dit een gevalletje aan een dood paard trekken is.

Geen vaccinatie nemen is prima, ik weet ook niet of ik de booster neem, maar hou verder gewoon op met je act zou ik zeggen.
  zondag 16 oktober 2022 @ 14:01:18 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206339481
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:54 schreef Malavita het volgende:

[..]
het is goed met je. Ik adviseer je anders even goed in te lezen. Maar ik denk dat dit een gevalletje aan een dood paard trekken is.

Geen vaccinatie nemen is prima, ik weet ook niet of ik de booster neem, maar hou verder gewoon op met je act zou ik zeggen.
Nu is het wel prima maar alleen omdat anderen wel gevaccineerd zijn en er een bepaalde weerstand is opgebouwd onder de bevolking en door mutaties naar ongevaarlijkere varianten, die ongevaccineerden die denken dat ze uitgevonden heb ik wel een broertje aan dood.
pi_206339580
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nu is het wel prima maar alleen omdat anderen wel gevaccineerd zijn en er een bepaalde weerstand is opgebouwd onder de bevolking en door mutaties naar ongevaarlijkere varianten, die ongevaccineerden die denken dat ze uitgevonden heb ik wel een broertje aan dood.
Omikron is wat dat betreft een zegen geweest. Kwetsbaren vaccineren, de rest moet het zelf weten en zo min mogelijk maatregelen tenzij er rijen voor de ziekenhuizen staan.
  zondag 16 oktober 2022 @ 14:12:36 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206339594
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:10 schreef Malavita het volgende:

[..]
Omikron is wat dat betreft een zegen geweest. Kwetsbaren vaccineren, de rest moet het zelf weten en zo min mogelijk maatregelen tenzij er rijen voor de ziekenhuizen staan.
Dit ja, in principe is de pandemie voorbij dus het nemen van rigoureuze maatregelen ook.
pi_206339854
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit ja, in principe is de pandemie voorbij dus het nemen van rigoureuze maatregelen ook.
Pandemie mag wel voorbij zijn, ziekenhuiscrisis is alleen maar erger geworden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206339876
Maatregelen nooit geevalueerd, en dan met een "Swiss cheese" model komen als koopmans, maar de maatregelen opgesomt zij ook niet geevalueerd, grote kans dat het allemaal zinloos is maar hè.... Lekker laten gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 16 oktober 2022 @ 14:41:36 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206339887
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pandemie mag wel voorbij zijn, ziekenhuiscrisis is alleen maar erger geworden.
Dat is weer een ander probleem, helaas zijn onze regeringen alleen maar bezig met brandjes blussen en de oppositie alleen maar met zichzelf dus we rollen vanzelf van de ene in de andere crisis.
pi_206339909
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is weer een ander probleem, helaas zijn onze regeringen alleen maar bezig met brandjes blussen en de oppositie alleen maar met zichzelf dus we rollen vanzelf van de ene in de andere crisis.
Het is de vraag wat er gebeurt als ze weer een maatregel willen nemen, mijn vermoeden is dat er weer ergens pallets met bakstenen in binnensteden worden achtergelaten en men gaat demonstreren...
  zondag 16 oktober 2022 @ 14:48:23 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206339950
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is de vraag wat er gebeurt als ze weer een maatregel willen nemen, mijn vermoeden is dat er weer ergens pallets met bakstenen in binnensteden worden achtergelaten en men gaat demonstreren...
De beroepsdemonstranten zijn niet echt gestopt toch, eerst anti vax nu pro Putin, ik verwacht geen maatregelen meer, Kuipers laat het aan de ondernemers over en die zie ik het zeker niet doen.
pi_206339969
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
De beroepsdemonstranten zijn niet echt gestopt toch, eerst anti vax nu pro Putin, ik verwacht geen maatregelen meer, Kuipers laat het aan de ondernemers over en die zie ik het zeker niet doen.
Kuipers is wereldvreemd en denkt dat maatregelen heel zinvol zijn. Ik hou mijn hart meer dan vast. We krijgen gewoon weer gezeik, en dat icm inflatie en oorlog is het straks weer helemaal gezellig a.s. winter.
pi_206340182
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het antwoord is: helemaal niks. Iedereen zet gewoon gedwee z’n kapje op en gaat weer thuiswerken.

Waar zijn bijvoorbeeld de massaprotesten tegen de peperdure brandstof en belachelijke energieprijzen?

Even klagen op het werk even over tot de orde van de dag.
pi_206340204
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 15:16 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het antwoord is: helemaal niks. Iedereen zet gewoon gedwee z’n kapje op en gaat weer thuiswerken.

Waar zijn bijvoorbeeld de massaprotesten tegen de peperdure brandstof en belachelijke energieprijzen?

Even klagen op het werk even over tot de orde van de dag.
Je zou best kunnen stellen dat de westerse overheden ervoor gezorgd hebben dat de energie hier tering duur is geworden en dat je daarom gaat protesteren maar voor veel mensen is dat verband toch net even niet direct genoeg.

Maar men de vrijheid afnemen zo onterecht... Daar voelen meer mensen wat bij.

Klagen op het werk gaat ook niet als je thuis moet werken.
pi_206340383
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 15:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je zou best kunnen stellen dat de westerse overheden ervoor gezorgd hebben dat de energie hier tering duur is geworden en dat je daarom gaat protesteren maar voor veel mensen is dat verband toch net even niet direct genoeg.

Maar men de vrijheid afnemen zo onterecht... Daar voelen meer mensen wat bij.

Klagen op het werk gaat ook niet als je thuis moet werken.
Als er iets duidelijk is geworden dan is het wel hoeveel we als volk accepteren. Je hebt wat protesten, maar de overheid en de media hebben al gauw voor het plaatje gezorgd dat alleen ''wappies'' dat doen. Waar niemand bij wil horen. Dus beter om dan gewoon op het internet wat te klagen of bij vrienden inderdaad. Daarnaast zat mensen die het oprecht geen probleem vinden en prima weten te leven met eventuele maatregelen of toenemende prijzen.
pi_206340435
quote:

[..]
Gewoon zorg afschaffen voor 75+ ja toch? Kostenbesparend en zoals de natuur het heeft gewild.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')