Dit is lief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
Volgens mijn dochter mijn lijfliedje![]()
Ja, toch, ze weet niet beterquote:
Nou ja je kunt het slechter treffen,quote:
Ga niet beginnen hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je kunt het slechter treffen,
Ik zat er net over na te denken wat mijn liedje dan moet zijn of zo
Als het maar niet dit is of zo anders spring ik in grote shredder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je kunt het slechter treffen,
Ik zat er net over na te denken wat mijn liedje dan moet zijn of zo
I Knowquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb eigenlijk maar een lijfplaatje, stiekem heb ik er 100 maar toch, als ik er maar een mocht kiezen, pak ik even nog een lelijke versie want ben een bescheiden typetje.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou haar naveltje ongemakkelijk lang likken.
De Blauwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Zolang de politie niet is gebeld is er geen probleem
De volgende keer dat ik een ban krijg van zo'n communicatief en sociaal gehandicapte dan vermoord ik hun hond zes keer en zorg ik dat hun achterachterkleinkinderen voor altijd arm blijvenquote:
Dat is alvast een goeden start, je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een ban krijg van zo'n communicatief en sociaal gehandicapte dan vermoord ik hun hond zes keer en zorg ik dat hun achterachterkleinkinderen voor altijd arm blijven
Ben niet gefrustreerd of zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat is alvast een goeden start, je moet ergens beginnen
Alsof jij ooit een ban hebt gekregen, toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een ban krijg van zo'n communicatief en sociaal gehandicapte dan vermoord ik hun hond zes keer en zorg ik dat hun achterachterkleinkinderen voor altijd arm blijven
Waarom???? Omdat je je mening geeft?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik wil al lang een perm ban. Gaat niet de hele meuk beledigen enzo werkt niet.![]()
Ze willen geen fokkers verliezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Waarom???? Omdat je je mening geeft?
Dat is een goeden startquote:
Heh, ze verliezen juist mensen als ze dit doorvoeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:40 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ze willen geen fokkers verliezen.
Ik zeg toch dat ze me niet willen bannen snap je? Ik heb mijn best gedaan kijk maar naar mijn posts. Ik heb namen genoemd en nog meer maar ze bannen me gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Heh, ze verliezen juist mensen als ze dit doorvoeren.
Blijf bij jezelf man, laat een forum niet bepalen wie je bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze me niet willen bannen snap je? Ik heb mijn best gedaan kijk maar naar mijn posts. Ik heb namen genoemd en nog meer maar ze bannen me gewoon niet.![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik schaam me nergens voor en ergens is dat heel erg sexy, ik weet het.
Als je net zo beweegt als die rijpe appel op 01:40 neuken we tot maandagochtend rond een uur of vijf en pers ik nog vers sinaasappelsap voor je uit ook.quote:
Rauw! .. .. aloe vera ftw!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je net zo beweegt als die rijpe appel op 01:40 neuken we tot maandagochtend rond een uur of vijf en pers ik nog vers sinaasappelsap voor je uit ook.
Wutquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:07 schreef UitStraling het volgende:
Ook wat vies want de vrouwen zijn 90 procent mooier dan de mannen en daar ben ik totaal niet van.
quote:
Christiane F was een beetje te zwaar.quote:
Godin Britney!quote:
GMTA op dezelfde bandbreedte en alles.quote:
Echt hehquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
GMTA op dezelfde bandbreedte en alles.
Nou ja toch wel een kleine radslag in mn perineum..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Echt hehVoel je verder niks van.
Die moet je goed onderhouden trouwens, masseren enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja toch wel een kleine radslag in mn perineum..
Alleen de biblebelt vind dat nutteloos, ik neem je raad zeer serieus!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die moet je goed onderhouden trouwens, masseren enzoNutteloze info, maar zo rol ik
Goed zo en de biblebelt weet de weg naar het Heilige ook prima te vinden, denk ik maar zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alleen de biblebelt vind dat nutteloos, ik neem je raad zeer serieus!
't iswatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:38 schreef cosmosis het volgende:
Die Kylie is toch ook als een nachtkaars verdwenen..helaas...
quote:
Die clip vond ik echt wazig (rooie lampenkappen als hoeden ofzo). En ik luisterde toen veel Marilyn Manson en Cradle of Filth, kun je nagaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:38 schreef cosmosis het volgende:
Die Kylie is toch ook als een nachtkaars verdwenen..helaas...
Ik vond em wel best geil, helaas maar een korte periode. Ineens zo'n 2 jaar durende milf generatie, rare maar mooie tijd! Alleen degene die het mee hebben gemaakt kunnen dat begrijpen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Die clip vond ik echt wazig (rooie lampenkappen als hoeden ofzo). En ik luisterde toen veel Marilyn Manson en Cradle of Filth, kun je nagaan
Shania Twainquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik vond em wel best geil, helaas maar een korte periode. Ineens zo'n 2 jaar durende milf generatie, rare maar mooie tijd! Alleen degene die het mee hebben gemaakt kunnen dat begrijpen.
Dikke meters sneeuw wil ik! Samen met Mariah in een mummy slaapzak en zo'n hond met een gewei.quote:
Zelfs ik wil datquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dikke meters sneeuw wil ik! Samen met Mariah in een mummy slaapzak en zo'n hond met een gewei.
Die is burning hoor, nog steeds.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Pfff ook zo'n nachtkaars helaas rawrr
Meerdere fapjes op gezet, pohhhhh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Pfff ook zo'n nachtkaars helaas rawrr
Zeer vage herinneringen, was dat iets met eeuwige jeugd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zelfs ik wil datCocoon, ken je die film nog?
Echt?? Sinds deze, weinig meer meegemaakt..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die is burning hoor, nog steeds.
Jij weet het wel hee ouwe geiler. Helaas is zij moddervet geworden.quote:
Ja is het een goedgeschapen hengst? Heb de clip eerder nog niet zo bekeken.quote:
Mensen worden ook ouder heh, maar volgens mij is ze nog wel concerten aan het geven als ze wil. Luxe toch, als je binnen bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeer vage herinneringen, was dat iets met eeuwige jeugd?
[..]
Echt?? Sinds deze, weinig meer meegemaakt..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij weet het wel hee ouwe geiler. Helaas is zij moddervet geworden.
Ik ook niet, maar de band tussen haar en het paard is wel mooi om te zien. Het vertrouwen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja is het een goedgeschapen hengst? Heb de clip eerder nog niet zo bekeken.
Dat had ik gisterenquote:
gedoe en gezeikquote:
Ik gok dat ze wel al een tijdje klaar is en vast uitgewoond wordt door een Mexicaan in Malibu, misschien nog af en toe haar oude plaatjes tijdens een tribute concert herhalend....Nooit meer iets nieuws voorbij zien komend, helaas vergaane glorie...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mensen worden ook ouder heh, maar volgens mij is ze nog wel concerten aan het geven als ze wil. Luxe toch, als je binnen bent.
joh trek het je niet aan, er zijn ergere dingen in het leven, geniet van het kleinequote:Op zondag 16 oktober 2022 00:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
gedoe en gezeik
Op naar de volgende positief dinges
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |