Is ze te jong voor, ze is van 2062, zei ze.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:03 schreef chufi het volgende:
Kan Moira niet naar een sanatorium TV programma overgeplaatst worden
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Is ze te jong voor, ze is van 2062, zei ze.
Nee, volgens mij niet ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:25 schreef puzziepie het volgende:
De kaart zei dat Kim niet te vertrouwen is? Zei ze dat nou?
😭quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Helaas... microfoon werd gebracht.
Okay want zo leek het wel. Ze is iig helemaal in de war en nerveusquote:
Wat een gelul van hem als hij uit de loods is zit hij bij zn ex vriendin te slijmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de Tarot sessie:
Marciano : Maar wat vind jij?
KimK : Lastig te zeggen.. weet niet hoe ik het moet uitleggen.
[ afbeelding ]
Marciano : Het belangrijkste is dat ik jou heb, en dat jij mij hebt.
Het ging volgens mij er vooral over dat Marciano haar zijn toekomst wou laten zien .. dat ze dat wel raar vond, ook over z'n liefdesleven. Dat de vrouw die daar volgens de kaarten in voorkomt het tegenovergestelde van KimK is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay want zo leek het wel. Ze is iig helemaal in de war en nerveus
Alles wat met kaarten en horoscopen isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het ging volgens mij er vooral over dat Marciano haar zijn toekomst wou laten zien .. dat ze dat wel raar vond, ook over z'n liefdesleven. Dat de vrouw die daar volgens de kaarten in voorkomt het tegenovergestelde van KimK is.
Marciano is lachwekkend. Voor hij de loods in ging wou hij het weer proberen met de moeder van zn kinderen. Hebben samen een eetzaakjequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het ging volgens mij er vooral over dat Marciano haar zijn toekomst wou laten zien .. dat ze dat wel raar vond, ook over z'n liefdesleven. Dat de vrouw die daar volgens de kaarten in voorkomt het tegenovergestelde van KimK is.
Tarot is best leuk maar je moet wel goed kunnen interpreteren , het zegt vooral iets over het leerproces in jezelf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tarot is best leuk maar je moet wel goed kunnen interpreteren , het zegt vooral iets over het leerproces in jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |