Nee, maar van mijn maag moet men zich ook niet teveel aantrekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Draait je maag zich weer een beetje terug als ik zeg dat het rauw vleesch is waar de fabrikant al gehakt van heeft gemaakt?
Dank. Alles bij elkaar ga ik sowieso niet doen hoor, zelfs ik vind dat te ver gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Je werkt veel, je werkt hard.
Ik wens je veel wijsheid.
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Morgane89 het volgende:
Pff, we hebben dinsdag einde middag een bod op een huis gedaan en hebben nog geen reactie. We weten niet eens zeker of er ook nog andere mensen hebben geboden omdat de makelaar t.z.t. te druk was om z'n mail bij te lezen. Zenuwslopend dit.
Waarschijnlijk 7 minuten te laatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef gcjoel het volgende:
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?
Hoewel mijn tip te laat is denk ik.
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:09 schreef Blues het volgende:
@:Jan_Onderwater met het plaatje van die ketel kwam ik in 1 klap terug in 1977. Stage in de keuken van het ziekenhuis... schrobben moesten we die dingen, schrobben
oooooh kippensoep! Lekker met dit weer (want het regent hier in Drenthe @sigme )quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Zeiknat van de regen, maar de griepprik zit er nu ook in en de boodschappen zijn binnen. Kippensoep is in de maak in de instant pot, straks de lasagne in de oven en dan vind ik het ook weekendje (kan dat eindelijk weer zeggen)
Die koffieketel van Jan kwam duidelijk niet bij jullie vandaan dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:09 schreef Blues het volgende:
Ik heb een heerlijk, mooi glas 🍷
Na een fijne vrije vrijdag
Zalig daar @:sigme
@:Jan_Onderwater met het plaatje van die ketel kwam ik in 1 klap terug in 1977. Stage in de keuken van het ziekenhuis... schrobben moesten we die dingen, schrobben
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.
Ik wilde wel bellen net maar daar is manlief het niet mee eens, hij denkt dat ze wel bellen of mailen als er nieuws is. Fingers crossed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?
Hoewel mijn tip te laat is denk ik.
Ik denk dat je vaak niet wilt weten hoe slecht er wordt schoongemaakt in sommige bedrijvenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.
Jullie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooooh kippensoep! Lekker met dit weer (want het regent hier in Drenthe @:sigme )
[..]
Die koffieketel van Jan kwam duidelijk niet bij jullie vandaan dus
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Zeiknat van de regen, maar de griepprik zit er nu ook in en de boodschappen zijn binnen. Kippensoep is in de maak in de instant pot, straks de lasagne in de oven en dan vind ik het ook weekendje (kan dat eindelijk weer zeggen)
Jullie als in keuken van het ziekenhuis jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:17 schreef Blues het volgende:
Jullie?![]()
Zkh uit 77 liep ik stage, nu gesloopt trouwens.
St. Johannes de Deo, Haarlem.
Woon er nu vlakbij
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie als in keuken van het ziekenhuis ja
Ik weet het maar al te goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je vaak niet wilt weten hoe slecht er wordt schoongemaakt in sommige bedrijven
Elke werkdag komt er iemand alle koffiemachines schoonmaken en bijvullen in mijn zkh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Ons koffieapparaat wordt zelden schoongemaakt, echt ook super vies van binnen. Ik drink geen koffie op het werk.
edit: ons als op mijn werk, niet ons als in mijn huis
Op de verpleegafdelingen doet de voedingsassistente het en verder wordt van alle afdelingen verwacht dat ze het zelf doen (de schoonmaak mag geen appraten aanraken en doet het niet). Toen ik nog preoperatief deed haalden we de koffie altijd bij verloskunde, want dat was lekkere koffie uit een schoon apparaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:29 schreef Blues het volgende:
Elke werkdag komt er iemand alle koffiemachines schoonmaken en bijvullen in mijn zkh.
Zal best aan de prijs zijn zo'n abbo.
Gelukkig besparen we op de papieren handdoekjes op de toiletten
Behalve het gevoel of ik een stomp erop had gehad niet, tenminste er is me niets opgevallen. Maar van moderna krreg ik de vorige keren ook pas na 4 dagen echt lastquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1 had je nog last gehad van je coronaprik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |