*boksquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds oké hoor. Bro's before ho's etc.
Allesbehalve. Ik ben nogal roestig en ongepolijst vrees ik.quote:
Nou nee hoor. Als jij er maar in gelooft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allesbehalve. Ik ben nogal roestig en ongepolijst vrees ik.
Altijd fijn als je wel meevalt tov autisten, nazi's, pubers, wappies en oversekste types.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:32 schreef Medusa666 het volgende:
Maar goed, je valt zeker wel mee hoor @:Barbussehier op fok zitten nog veeeeel ergere types, ik noem geen namen, maar wel wanneer ze vervelend komen doen
Okquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:31 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Als jij er maar in gelooft.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd fijn als je wel meevalt tov autisten, nazi's, pubers, wappies en oversekste types.
Als ik de mogelijkheid heb om meerdere mensen tegelijkertijd zich aangesproken te laten voelen dan grijp ik mijn kans natuurlijk.quote:
Ja dat vind jij heel fijn hé.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de mogelijkheid heb om meerdere mensen tegelijkertijd zich aangesproken te laten voelen dan grijp ik mijn kans natuurlijk.
Efficient welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de mogelijkheid heb om meerdere mensen tegelijkertijd zich aangesproken te laten voelen dan grijp ik mijn kans natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:36 schreef Medusa666 het volgende:
En nee het is ook geen @:faxie Hij valt ook zeker weten meeOp zijn smileys na.
Gewoon als autistische nazi dan toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik twijfel nog of ik me meer identificeer als autist of nazi.
Niet gewoon in bed liggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:26 schreef Senn88 het volgende:
Niet gewoon zelf michelin ster waardig koken
Het een sluit het ander niet uit johquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik twijfel nog of ik me meer identificeer als autist of nazi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |