Welkom, hottopics zijn momenteel hitsigheid, aardappelkroketjes en excel.quote:
Ging dat liedje van Blink182 daar niet over? What's my age againquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
23 is dan ook een verwarrende leeftijd. Je bent jong, maar ook weer niet zo jong.
Dankje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Welkom, hottopics zijn momenteel hitsigheid, aardappelkroketjes en excel.![]()
Welke slowchat ben je van weggepest?
Waarom zouden ze jou dan ook willen wegpesten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Aardappelenkroketjes lust ik wel![]()
Geen een eigenlijk
Bijnaquote:
Ben nog op het werk..quote:
Ik garandeer niet dat er nog wat over is als je thuis komt.quote:
Precies elke sc heeft een loveable nodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jou dan ook willen wegpesten?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies elke sc heeft een loveable nodig
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:18 schreef Speedfight het volgende:
HAHA ik zie nu pas de TT, goed gedaan @:Medusa666
Kom maar halen.quote:
Maar m'n pizza is bijna klaar.quote:
Slechte timing.quote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:53 schreef AirwiN het volgende:
Ff @:Barbusse taggen om zeker te weten dat hij dit terugleest en kan reageren met een nietszeggende
Gehuicheldquote:
Jij zei dat je nooit om tettenpics vroeg, maar vroeg uiteindelijk toch onlyfans aan alle dames. Dus leg maar uit meneertje!quote:
Dat vroeg ik voor Faxie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij zei dat je nooit om tettenpics vroeg, maar vroeg uiteindelijk toch onlyfans aan alle dames. Dus leg maar uit meneertje!
Okquote:
Niet waar, leugenaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vroeg ik voor Faxie.
[ afbeelding ]
Dat is niet aan jou, snotkindquote:
Ik vind je nog steeds oké hoor. Bro's before ho's etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |