Hue huequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
Moet ook werken, maar er komt niet zoveel uit vandaag.
Dit wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Hoi AirwiNnetjequote:
Voetjes omhoog, biertje erbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel.
Tyfusveel te doen maar kan me er niet toe zetten
Zou graag mee doen, maar moet nog een maand alcoholloos. Dus dat biertje wordt hem even nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voetjes omhoog, biertje erbij![]()
AirwiN triggeren met verkleinwoordjes.
Vrijdagmiddag done
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou graag mee doen, maar moet nog een maand alcoholloos. Dus dat biertje wordt hem even niet
Nu weer weg. Even met de lyft naar New Yorkquote:
Ik drink sowieso nooit. Ik word “misbruikt” als bob of bij noodgevallen enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben sinds zomer 2021 alcoholloos. Mijn familie die bestaat uit drankorgels begrijpt niet dat ik het volhoud.
Huehue matige fapsessie danquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Zonder mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Tegan het volgende:
Uit eten geweest. Teveel gegeten. Nu uitbuiken onder een dekentje
.
Beide eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doel je op mee uit eten gaan of gezamelijk onder een dekentje liggen?
Onder dat dekentje zou het dan inderdaad een stuk gezelliger zijnquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Tegan het volgende:
Uit eten geweest. Teveel gegeten. Nu uitbuiken onder een dekentje
.
Thuisbezorgd.nl bestellen voor onder het dekentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onder dat dekentje zou het dan inderdaad een stuk gezelliger zijn. Uit eten met jou doe ik dan liever zonder derde wiel(en)
.
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wagyu beef hamburgers gemaakt met geitenkaas en honingmosterdsaus
Dat maakt toch niets uit voor ons multimiljonairsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?
De wattes beef en denk niet dat het bij barb zomaar een burger isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?
Oja, jullie zijn multimiljonairs. Vergetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit voor ons multimiljonairs
Beste en duurste soort beef, want de rund wordt beter behandeld dan de meeste mensen behandeld worden. Schijnt supermals te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De wattes beef en denk niet dat het bij barb zomaar een burger is
Ja, vrijgezel en zonder kinderen he. Geld klotst tegen de plintenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, jullie zijn multimiljonairs. Vergeten
Biefstuk met herfstgroentes (spruitjes, wortel, enzo) en frietquote:
En dan niet van uit eten gaan houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, vrijgezel en zonder kinderen he. Geld klotst tegen de plinten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |