quote:
Morguhquote:
Stouterd die Puzzquote:
Kan het wel hebben.quote:
Geen sorry hoor.Prima TT.quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:10 schreef puzziepie het volgende:
Eerst maar een bak koffie naar binnen werken
Meteen scherpquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaaah.Mijn broertje is vandaag 50 geworden.![]()
![]()
Gefeliciteerd met je broer(tje)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Gefeliciteerd, broer van FreshFruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Als hij een kiwi is wel.quote:
okequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zijn broer wel! Die is 50 jaar geworden
quote:
Dat is gewoon reclame, doen ze zo vaak met horror films.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een 'gezellige familiefilm'?
https://www.hln.be/film/n(...)waarschuwd~a48c72f4/
Er zijn al wel wat waarschuwingen over uitgegeven, zelfs door de makers
Ja… Ik heb daar ook een paar keer incidenten meegemaakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:45 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aal-vanwege-overlast
@:domnivoor
Jij maakt daar toch ook regelmatig een ommetjequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Ik heb daar ook een paar keer incidenten meegemaakt.
Er hangen nogal wat randfiguren rond. En de politie en beveiligers zijn altijd prominent aanwezig.
Dat kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij maakt daar toch ook regelmatig een ommetje
En ront die teit kom de pliesie tog alteit?quote:
Voor de eckte eckte liefhebbers 😱quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:45 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aal-vanwege-overlast
@:domnivoor
Toevallig wel ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ront die teit kom de pliesie tog alteit?
Ja, het probleem zit aan de stadskant.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:25 schreef pullup het volgende:
Is dat aan de stadskant? Want ik kom voornamelijk aan de jaarbeurskant naar buiten
Ah ja vandaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het probleem zit aan de stadskant.
Die is geëvrouwcipeerdquote:
Er zijn duizenden filmpjes met ei in allerlei soorten en matenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
Hier zitten toch wel een aantal leuke tips met eitjes bij![]()
[ twitter ]
Waarvoor?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier steeds minder begrip voor, en had het al niet.
De straffen mogen hoog zijn, heel hoog ....
Billenkoekquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, link miste
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-londen~aace4b4f3/
Oh dat had ik al gelezen .quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, link miste
Dan wel met een goedendag of een geselkatquote:
Dit hoort tot de kwajongens streken vergeleken bij de rest van het nieuws gisteren en vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wel met een goedendag of een geselkat
Het lijkt zo makkelijk en lekker. Meestal gooien ze er een halve tube lijm door of wat dan ook zodat niks breektquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
Hier zitten toch wel een aantal leuke tips met eitjes bij![]()
[ twitter ]
Die lui die ook verkeer blokkeren mogen wel achter het gaas wat mij betreft. Achterlijke aso'squote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wel met een goedendag of een geselkat
Een kunstwerk in Engeland komt meestal niet daar vandaanquote:
Ja het zag er wel wat te makkelijk uit. Dat dacht ik ook toen ik het bekeek maar had er nog niet verder over nagedacht .. hoe danquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt zo makkelijk en lekker. Meestal gooien ze er een halve tube lijm door of wat dan ook zodat niks breekt
Lekkere druipende chocola is meestal smeeroliequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het zag er wel wat te makkelijk uit. Dat dacht ik ook toen ik het bekeek maar had er nog niet verder over nagedacht .. hoe dan
Heb je het geproefd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekkere druipende chocola is meestal smeerolie
quote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]Maar goed ik heb kaasfondue op de planning
Mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier steeds minder begrip voor, en had het al niet.
De straffen mogen hoog zijn, heel hoog ....
Dat was denk ik een verward persoon. Nu doen mensen het expresquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mee eens.
In 1986 vernielde iemand een schilderij in het Stedelijk Museum in A’dam. In 1997 deed hij het gewoon weer![]()
Een tik op de vingers is niet voldoende.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]Maar goed ik heb kaasfondue op de planning
Uit een pakje de laatste keer had ik het van de kaasboer en dat was lang niet zo lekkerquote:
Wij vinden uit een pakje ook het lekkerst. Met blauwe kaas erdoor en gruère en emmentalerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit een pakje de laatste keer had ik het van de kaasboer en dat was lang niet zo lekkerEn drie keer zo duur
Kom je nu mee, en ja dit is emmi. Maar stokbrood is de dipquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Wij vinden uit een pakje ook het lekkerst. Met blauwe kaas erdoor en gruère en emmentaler![]()
En dan dippen in fijngesneden bieslook of lenteuisnippers![]()
PS De kaasfondue van de Lidl is ook heerlijk! (Wij hebben meestal die van Emmi).
Volgende week beterquote:
Onbetaalbaar tegenwoordig, al dat vlees...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Volgende week beter![]()
Stukje brood in de fondue, en dan met kaas en al door die uisnippers
Ik hoor net dat de fondue van de Lidl in de aanbieding is; ga ik gauw nog een paar pakjes halen; blijft lang goed buiten de koelkast.
Een gebroken hartquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:33 schreef aloa het volgende:
Jeetje wat triest zeg. De moeder van die verongelukte motorrijder overlijd 2 dagen na haar zoon..
[ twitter ]
Ook lekker hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Volgende week beter![]()
Ik hoor net dat de fondue van de Lidl in de aanbieding is; ga ik gauw nog een paar pakjes halen; blijft lang goed buiten de koelkast.
Jezus ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:33 schreef aloa het volgende:
Jeetje wat triest zeg. De moeder van die verongelukte motorrijder overlijd 2 dagen na haar zoon..
[ twitter ]
Een gebroken hart kan dodelijk zijn ja ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:33 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Soms is het verdriet te erg. Mijn buurman zorgde al jaren voor zijn zieke vrouw. Een gezonde fijne slimme vent. Zij was dood en hij werd in de gang gevonden. Hij is weken later overleden. Ik denk dat ze samen wilden gaanquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een gebroken hart kan dodelijk zijn ja ....
Sommige kunnen de eenzaamheid niet aan, denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is het verdriet te erg. Mijn buurman zorgde al jaren voor zijn zieke vrouw. Een gezonde fijne slimme vent. Zij was dood en hij werd in de gang gevonden. Hij is weken later overleden. Ik denk dat ze samen wilden gaan
Dit lijkt me geen eenzaamheid eigenlijk, maar echt een gebroken hart, puur verdriet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Sommige kunnen de eenzaamheid niet aan, denk ik.
Ja idd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen eenzaamheid eigenlijk, maar echt een gebroken hart, puur verdriet.
Ja precies. Een kind verliezen is wel ingrijpend. Dat er in het nieuws staat dat ze een hartstilstand had is wat verzachtendquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen eenzaamheid eigenlijk, maar echt een gebroken hart, puur verdriet.
Die moeder was geen ouderequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd.
Veel ouderen staan dan ook ineens alleen en vallen in een diep gat. Combinatie van alles bij elkaar?
Oh nou die was ouder maar kon nog jaren mee. Hij heeft er voor gekozen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ik bedoelde de post van jou over die man die voor zijn zieke vrouw zorgde.
Haar zoon deed natuurlijk wel een gevaarlijke sport, dan moet je wel rekening houden met dat het wel eens fout kan gaan ... jammer genoeg helaas zelfs met fatale afloop ... Gebeurt niet vaak meer maar 100% veilig is zo'n sport nou ook weer niet ..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies. Een kind verliezen is wel ingrijpend. Dat er in het nieuws staat dat ze een hartstilstand had is wat verzachtend
En dan ook nog motorsport. F1 lijkt mij wat dat betreft veel veiliger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar zoon deed natuurlijk wel een gevaarlijke sport, dan moet je wel rekening houden met dat het wel eens fout kan gaan ... jammer genoeg helaas zelfs met fatale afloop ... Gebeurt niet vaak meer maar 100% veilig is zo'n sport nou ook weer niet ..
Dat is waar maar als je kind op de snelweg wheelies doet snap ik je wel (met korte broek en flipflops) meestal gaat het op een circuit goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar zoon deed natuurlijk wel een gevaarlijke sport, dan moet je wel rekening houden met dat het wel eens fout kan gaan ... jammer genoeg helaas zelfs met fatale afloop ... Gebeurt niet vaak meer maar 100% veilig is zo'n sport nou ook weer niet ..
Waarom zou autoracen minder gevaarlijk zijn? Weet eigenlijk niet of daar data van is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan ook nog motorsport. F1 lijkt mij wat dat betreft veel veiliger.
Ja dress voor de slide. En dat doen ze. Hooibalen overalquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan ook nog motorsport. F1 lijkt mij wat dat betreft veel veiliger.
Dat zegt hij toch niet. Een risico blijft het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou autoracen minder gevaarlijk zijn? Weet eigenlijk niet of daar data van is.
F1 is tegenwoordig heel veilig, als je ziet wat voor klappen ze soms makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou autoracen minder gevaarlijk zijn? Weet eigenlijk niet of daar data van is.
Ja maar op een circuit heb je geen tegenliggers en geen brake checkersquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
F1 is tegenwoordig heel veilig, als je ziet wat voor klappen ze soms maken![]()
Maar op een motor ben je vele malen kwetsbaarder.
Autosport is veel breder dan de F1 natuurlijk. Zelfs als het alleen om wegracen gaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
F1 is tegenwoordig heel veilig, als je ziet wat voor klappen ze soms maken![]()
Maar op een motor ben je vele malen kwetsbaarder.
Ja maar op een circuit wordt ook tot op de limiet gereden en met motoren zit je vaak dicht op elkaar en is een ongeluk vaak niet te voorkomen ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar als je kind op de snelweg wheelies doet snap ik je wel (met korte broek en flipflops) meestal gaat het op een circuit goed
En die lui schuiven honderden meters over het asfalt zonder een schrammetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar op een circuit wordt ook tot op de limiet gereden en met motoren zit je vaak dicht op elkaar en is een ongeluk vaak niet te voorkomen ...
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Autosport is veel breder dan de F1 natuurlijk. Zelfs als het alleen om wegracen gaat.
Hoor ook uit de motorsport heel weinig over dodelijke ongevallen.
Ken je deze? Ze racet ondertussen al weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat dit ongeluk niet dodelijk was verbaasd me nog steeds. Deze man heeft echt een engel op zijn schouder gehad...
Vanaf een seconde of 45...
Ken ik idd. Niet heel lang geleden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je deze? Ze racet ondertussen al weer.
Dit is wel goed gedaan, over dezelfde crashquote:
Met dank aan hun leren pakken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En die lui schuiven honderden meters over het asfalt zonder een schrammetje.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet nog gemaakt worden...
Nasi hier
Wat voor vis ga je eten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik had gisteren Chinees.
Straks even naar de viswinkel maar.
Ben je daar niet wat laat mee nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik had gisteren Chinees.
Straks even naar de viswinkel maar.
Missquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier boerenkool met speklapje gegetenen een plakje roggebrood erbij
Nooit gehad vroegerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aloa
Ja denk dat iets uit t noorden is
Dat kan.. at t vroeger ook nooit bij eigenlijk..quote:
JAquote:
Geen idee. Ik woon ook in het noorden, maar boerenkool met roggebrood ken ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aloa
Ja denk dat iets uit t noorden is
Nja is in ieder geval wel lekker beetje mosterd eropquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee. Ik woon ook in het noorden, maar boerenkool met roggebrood ken ik niet
Geen idee, eens kijken wat ze hebbenquote:
Smakelijk alvastquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, eens kijken wat ze hebben
Wel de enige echte lokale ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja is in ieder geval wel lekker beetje mosterd erop
Mosterd doe ik meestal bij de hutspotquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja is in ieder geval wel lekker beetje mosterd erop
De meeste viswinkels zijn dicht om 18:00quote:
Dat doe ik dan weer niet..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Mosterd doe ik meestal bij de hutspot
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste viswinkels zijn dicht om 18:00
Oh waar is dat dan?quote:
Om 19h00 stoppen ze met warme lekkerbek en kibbeling, 19h30 dicht.quote:
Ikke piccalillyquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Mosterd doe ik meestal bij de hutspot
Vis kraam?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om 19h00 stoppen ze met warme lekkerbek en kibbeling, 19h30 dicht.
Ga vaak zat na het sporten op vrijdagavond nog snel iets halen. Stuk zalm ofzo.
Hier zijn ze gewoon om 18.00 dicht zoals een normale winkelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om 19h00 stoppen ze met warme lekkerbek en kibbeling, 19h30 dicht.
Ga vaak zat na het sporten op vrijdagavond nog snel iets halen. Stuk zalm ofzo.
Jep. En dat is Amsterdam. Wil nog steeds aal kopen en dat moet 3 dagen van te vorenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier zijn ze gewoon om 18.00 dicht zoals een normale winkel
Allemaal
Oeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was ik vergeten voor bij de boerenkool
Serieus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal
Rare winkels daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal
Que?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Serieus?
Hier heb je viswinkels met restaurant....die gaan echt niet dicht om 18 uur.
En de kapper is er ook niet op maandagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare winkels daar
Hier is wel vrijdagavond koopavond, slager en groenteboer zijn ook nog open zo.
Je verwacht het niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Que?![]()
![]()
Wat is dit voor parallel universum![]()
Wel een speakeasyquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
Direct vertellen jullie me nog dat de supermarkten bij jullie een gokhal hebben achterin
Wel een slijterij hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
Direct vertellen jullie me nog dat de supermarkten bij jullie een gokhal hebben achterin
Ja dat is ook al vloeken in de kerk eigenlijkquote:
Ken je dat nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is ook al vloeken in de kerk eigenlijk
De kinderboerderij met een BBQ achteromquote:
Kijk dat ken ik tenminstequote:
Daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is ook al vloeken in de kerk eigenlijk
Die hebben geen verse visquote:
Wat moet dat moet. BTW hier zit er geen in de buurt. Maar de Overtoom kwam ik wel eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je beter niet je drank halen want dan betaal je je blauw
Ik heb er eentje in de Willemsstraat gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet dat moet. BTW hier zit er geen in de buurt. Maar de Overtoom kwam ik wel eens
Ik heb er niet veel behoefte aan. Dat was wel anders toen de super ook om 18:00 dicht gingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in de Willemsstraat gelukkig
Ja meestal wel..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
Hier is het tot 22 uur open ... laat zat
Ideale tijdstip om boodschappen te doen. Na 20 uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
Ja en als ik dan nog naar de winkel moet moet ik dat NIET doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
Ja denk ook dat die avondwinkels hier langzaam zullen verdwijnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel behoefte aan. Dat was wel anders toen de super ook om 18:00 dicht ging
Er zitten hier wel wat schimmige zaakjes. Soort van halve snack bar met wat neven productenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk ook dat die avondwinkels hier langzaam zullen verdwijnen
Hier vast ook wel ... maar ik kom er nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten hier wel wat schimmige zaakjes. Soort van halve snack bar met wat neven producten
Zo bijzonder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
Bolstertjes @:-Shii-
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #560
Bestaat dat nog ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, de koopavond hier is een beetje dood
Viswinkel dichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, de koopavond hier is een beetje dood
Amper, alleen de viswinkel, slager, groentewinkel en supermarkten waren open, naast de Action, Kruitvat en een opticien.quote:
Toet toetquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet dat moet. BTW hier zit er geen in de buurt. Maar de Overtoom kwam ik wel eens
Dat is snelquote:
Daar ben ik vroeger ook wel eens geweest (eind jaren 80)quote:
Shoarmaschotelquote:
Enjoying as we speakquote:
Weer op locatie dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Enjoying as we speak
Keer wat anders dan magnetron noodles.
Jup blijf nu hier tot we klaar zijn eind volgende week.quote:
Das nog wel evenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jup blijf nu hier tot we klaar zijn eind volgende week.
Dat zegt ie juist netquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog wel even
De hele tijd op locatie, of tussendoor ook nog wel naar huis?
Wat chufi zegt... Niet meer naar huis tussendoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog wel even
De hele tijd op locatie, of tussendoor ook nog wel naar huis?
Arme jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wat chufi zegt... Niet meer naar huis tussendoor.
Lekker, nog plannen om op reis te gaan?quote:
Ik had het over Enginequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker, nog plannen om op reis te gaan?
Jij geen plannen voor een retourtje spanje met kerst ofzo?quote:
Owquote:
Ah gadver nee... daarnaast vermoed ik dat mn dochter juist dan wil vliegen ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij geen plannen voor een retourtje spanje met kerst ofzo?
Gadver nee?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gadver nee... daarnaast vermoed ik dat mn dochter juist dan wil vliegen ook
best wel toch , jammer van van Riesen in de vorige rondequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:47 schreef pullup het volgende:
Kijkt redelijk goed weg dat baanwielrennen
Niet dat ik al weet ..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gadver nee?
Dan komt ze jouw kant op gevlogen ?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:02 schreef chufi het volgende:
Straks een free-dive vanuit de stratossfeer
Helaas. Dan zie ik het vast morgen wel ergens terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
na het wielrennen op ES, maar zie net dat het niet live is
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas. Dan zie ik het vast morgen wel ergens terug
beetje behoorlijke fisheye lens effect. Zo lijkt het alsof ie uit het ISS springt ofzoquote:
daar is geen topic voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Die sprong was vandaag 10 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Die sprong was vandaag 10 jaar geleden.
vrijwel wel, paar niesjes per dag nog, en koortsuitslag op m'n snorquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijwel wel, paar niesjes per dag nog, en koortsuitslag op m'n snor
nee, moet er morgen sowieso vroeg uit, koop morgen wel weerquote:
Beter dan ... misschien heb je dan nog meer zinquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, moet er morgen sowieso vroeg uit, koop morgen wel weer
Niet vergeten hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, moet er morgen sowieso vroeg uit, koop morgen wel weer
Ik heb hoop voor hem dat hij het gaat onthouden nuquote:
@Koen66 welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb hoop voor hem dat hij het gaat onthouden nu
Ja die zag ik alquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
erst wenn die wolken schlafen gehn...![]()
Heb je het al gemaakt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:03 schreef sly-nl het volgende:
Find out why Anthony Bourdain’s boeuf bourguignon is one of our most popular recipes ever
https://www.washingtonpos(...)pe-anthony-bourdain/
[ afbeelding ]
Is dit helene?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
erst wenn die wolken schlafen gehn...![]()
Wel met ananas.quote:
Die ken ik niet.quote:
Hooi! Ja, een paar weken terug voor het laatst. Staat in m'n 'saved stories' van de krant en kwam er net langs.quote:
Ow, zo zeep,quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee wie dat is .. groen is verdacht
En was het ook echt lekker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi! Ja, een paar weken terug voor het laatst. Staat in m'n 'saved stories' van de krant en kwam er net langs.
Ik heb verder niet geklikt ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, zo zeep,
nee, dan is het eerder peterselie bij dit recept
Ja, was goed gelukt. Al wel eerder vaak gemaakt maar dan meestal iets afwijkend recept. Plaatste het mede om de tt "wijntjuh"quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En was het ook echt lekker?
Hoi
Hoe is het?
Mooi zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, was goed gelukt. Al wel eerder vaak gemaakt maar dan meestal iets afwijkend recept. Plaatste het mede om de tt "wijntjuh"
Alles oke. thnks.
Met jou ook?
Mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja hoor, hier alles relaxt.
Zo maar eens bed zoeken.
Neh, doe het in delen. Pak meteen wat gepakt moet worden.quote:
Nu aan het pakken, komende vrijdag over.quote:
Succes vast!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu aan het pakken, komende vrijdag over.
Wat heeft Donald Trump ermee te makenquote:
Die had niet de laatste post voordat fok even offline gingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft Donald Trump ermee te maken
quote:
Krijg je daar koffie bij?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Krijg je daar koffie bij?
Heb ik wel zin in ☕
Hij gaat eindelijk inzien dat hij door het hele land wordt uitgekotst en ergens in de Himalaya als monnik zijn boek schrijven?quote:
Wat dat betreft ga ik wel de verkeerde kant opquote:
En een appelkoekquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Krijg je daar koffie bij?
Heb ik wel zin in ☕
Appelkoek van aloa.quote:
De enige ekte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |