Ik denk dat de dikte van de streep niets zegt over de mate waarin je COVID hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:52 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie de knalstreep? Die is van mijn dochter. Zou zij nu de bron zijn?
Later wil ze misschien wel ooit zo'n knalstreep op een andere test nu had het niet gehoeven.
Weet ik wel maar zij nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat de dikte van de streep niets zegt over de mate waarin je COVID hebt.
De dokterstas denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
@:leandra, mooi detail, de tas op de grond! Maar waarom dat boek erbij?
[ afbeelding ]
Ik zie een patroon.![]()
[ afbeelding ]
Leuk huis inderdaad, maar wel erg groot!
Wie weet?? Mijn oudste is zeer stelling anti. Dat kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ze is zeer uitgesproken:,”verwacht van mij geen kleinkinderen”.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:52 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie de knalstreep? Die is van mijn dochter. Zou zij nu de bron zijn?
Later wil ze misschien wel ooit zo'n knalstreep op een andere test nu had het niet gehoeven.
Ze is nog jong dus denkt daar nog helemaal niet aan. Luiers verschonenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wie weet?? Mijn oudste is zeer stelling anti. Dat kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ze is zeer uitgesproken:,”verwacht van mij geen kleinkinderen”.
Ik word ook geen oma.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wie weet?? Mijn oudste is zeer stelling anti. Dat kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ze is zeer uitgesproken:,”verwacht van mij geen kleinkinderen”.
Je stelt zelf de vraag of zij de bron is? Dat kun je niet opmaken uit een dikker of dunner streepje :-)quote:
Oh, je probeert puberiaans te vertalen? Forget it...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:23 schreef amaranta het volgende:
Als iets “best wel lauw” is. Wat is het dan? Is het dan heel gaaf? Of matig? Ik ving net een gesprek op en een van de 2 vond iets dus best wel lauw
Moeder: als je maar je mond niet tatoeëertquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je probeert puberiaans te vertalen? Forget it...
Maar ik denk dat lauw gewoon niet warm en niet koud is, en dat worden ze er dus ook niet van
Hmmz... als ik het zou vertellen dan zou er in dat verhaaltje "bizar" staan ipv "lauw"quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moeder: als je maar je mond niet tatoeëert
Meisje: dat ga ik niet doen. Maar ik weet van mensen die op een bruiloft een tatoeerder laten komen en iedereen kan dan een tatoeage nemen. Dat vind ik best wel lauw.
Volgens mij is het dan best wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moeder: als je maar je mond niet tatoeëert
Meisje: dat ga ik niet doen. Maar ik weet van mensen die op een bruiloft een tatoeerder laten komen en iedereen kan dan een tatoeage nemen. Dat vind ik best wel lauw.
Dat zei ik vroeger ook tegen mijn oudersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn oudste wil ook absoluut geen kinderen, vind babies en kleine kinderen vreselijk. De jongste vind kinderen wel leuk en denkt dat ze kinderen zou willen later.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen dan? Je kind steriliseren?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:53 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook tegen mijn ouders
Mijn collega zei ooit tegen mij: “ik heb besloten dat ik geen oma wil worden”
Dat vond ik best wel heftig
Als je nog geen kinderen hebt, kan je ook besluiten niet voor kinderen te gaan, dan word je ook geen omaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen dan? Je kind steriliseren?Of geen contact meer opnemen met je kinderen als je oma wordt... maar goed, dan ben je wel oma, alleen een heel sneue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |