blablablaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is allemaal lief bedoeld en ze kunnen hem de basisprincipes meegeven, maar uiteindelijk kun je maar tot een zekere hoogte nadenken en zoiets staat in grote lijnen vast. Vandaar het voorbeeld van die (top)sporter. Daarnaast doe je mee aan een televisieprogramma en dan weet je dat ze gebeurtennissen flink gaan uitvergroten vanwege (herkenbare) verhaallijnen. Verder hebben mensen zoals Babette en Mexx ook het wagenwiel niet uitgevonden en kunnen ook zij wel een lesje 'daten/mannen' gebruiken. Zo is het dan ook weer. Vergeet bovendien niet dat ze alleen maar elkaar hebben de hele dag.
Daar gaat het dan ook mis bij dat soort mensen .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:44 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hii allen!
Thuis bij de kinderen, lijkt mij niet makkelijk. Dat doe he vast niet met 1 vinger in je neus, haha
Zelfde gedachtengang bedoel ik.En het lukt haar ook nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was wel mooier en leuker , hoewel ik niet alles van haar mee heb gezien.
Oh zo ja. Maddy doet het idd goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfde gedachtengang bedoel ik.En het lukt haar ook nog.
Zal wel een verdienopdracht zijn, hoop op mensen wegstemmen heb ik opgegeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
en freaky had nog wel gezegd dat het vandaag niet zou gebeuren
@freaky40quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
en freaky had nog wel gezegd dat het vandaag niet zou gebeuren
Ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel een verdienopdracht zijn, hoop op mensen wegstemmen heb ik opgegeven.
ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er al voor 2½ maand mensen wegquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
onderschotel van de plantquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
Kim pakt plantje van kast en laat een kopje op de grond vallen, helemaal kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |