Zo triest voor Senegal. Je kunt zeggen mazzel voor Nederland. Maar vreselijk in sportief zicht.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:22 schreef wimderon het volgende:
Geen Mané, het hele toernooi niet.
5-3-2. Ongekendquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Louis met een opstelling komt aanzetten waar echt niemand rekening mee houdt
Op de keeper en de middenvelders naast Frenkie na ligt het al redelijk vast denk ik, zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer het (begin)systeem, maar de poppetjes.
Dus ? en Qatar is kampioen van Azie, kunnen er ook geen kut van.quote:
Ja hoor. In d'r eerste wedstrijd alquote:Op maandag 21 november 2022 06:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik gok op een 1-1. Zowel Senegal als Nederland hebben gisteren Qatar en Ecuador gezien, en een gelijkspelletje is voor beider partijen goed....
Tjah wat zou het alternatief zijn? Ik keek net eens wat we beschikbaar hebben aan spitsen en dat is gewoon erg dun, we hebben een hoop nummer tiens, maar eigenlijk geen echte afmakers meer, en die we hebben zijn allemaal aan de oude kant of hooguit als Pinchhitter in te zetten, in verleden hadden we deze positie altijd prima bezet met mensen zoals Van Nistelrooij, Huntelaar, Mulder, Boskamp, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |