quote:
Wat Grees dus zegt, vind naar boks training kijken ook niks..quote:
Postbode Siemen.quote:
Jij maakt daar geil van, dat heeft ze dus nooit gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze vindt hem cute! Dat is wat anders dan geil lijkt mij.
Dan komt er vast geen eliminatie , want anders komt het boksschema misschien wel in de warquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fruitje!
Denk dat iedereen wel weer gaat trainen voor de bokswedstrijd
Die komt er de komende maanden niet, omdat toch teveel in begin weg zijn gegaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt er vast geen eliminatie , want anders komt het boksschema misschien wel in de war
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef claire3500 het volgende:
Jeffery gaat ontbijtje maken voor Kim D? ivm gisteravond
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jij maakt daar geil van, dat heeft ze dus nooit gezegd.
Hoop toch niet dat dit een bedenksel van de Febo is, want het is een rare wending.
Nee dat deed zij niet, dat deed iemand anders. Ik zei dat Babette Erik gaat inwijden , niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jij maakt daar geil van, dat heeft ze dus nooit gezegd.
Hoop toch niet dat dit een bedenksel van de Febo is, want het is een rare wending.
Zou echt erg zijn, de komende maanden dan zijn alle toernooi's gedaan, kaarten spellen zijn dan ook wel klaar. Moet dan toch wel iets qua reuring komen. Hoop dat Isaac dan tenminste zijn 500 euro volledig aan zichzelf uitgeeftquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die komt er de komende maanden niet, omdat toch teveel in begin weg zijn gegaan
Nja denk sowieso dit jaar niet meer dus de drie maanden van dit jaar. pas in het nieuwe jaar misschien? Misschien met een spelopdracht die heel erg moeilijk is enz?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:26 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zou echt erg zijn, de komende maanden dan zijn alle toernooi's gedaan, kaarten spellen zijn dan ook wel klaar. Moet dan toch wel iets qua reuring komen. Hoop dat Isaac dan tenminste zijn 500 euro volledig aan zichzelf uitgeeft
weet iemand waar ik dat kan zien?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey en KimD die het weer goed maken staat online, ga er vandoor welterusten, tot over een week ...
Via DG hij had linkje gedeeld in topic hiervoor :-). En anders via DMquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:29 schreef patrick37 het volgende:
[..]
weet iemand waar ik dat kan zien?
kan het nergens vinden
kapot saai, als er geen eliminatie komt. Denk dat ik dan ergens ga afhaken merk dat ik echt saai aan het vinden ben, steeds dat gekaart.. maar goed ik heb stille hoop :-). Spel opdracht die echt moeilijk of met een bizarre twist is lijkt me te gek.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja denk sowieso dit jaar niet meer dus de drie maanden van dit jaar. pas in het nieuwe jaar misschien? Misschien met een spelopdracht die heel erg moeilijk is enz?
Jemig, wat een drama om een nuttige tip, en hulp voor een ander, zeg. Kennelijk zijn hier regels voor, en ernstige bezwaren. Pffff.... !!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:29 schreef patrick37 het volgende:
[..]
weet iemand waar ik dat kan zien?
kan het nergens vinden
Wil je deze onder een spoiler zetten.quote:
In de ochtend gebeurd er sowieso maar weinig eigenlijk, en als bb begint kijk ik dat denk ik toch meerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:31 schreef claire3500 het volgende:
[..]
kapot saai, als er geen eliminatie komt. Denk dat ik dan ergens ga afhaken merk dat ik echt saai aan het vinden ben, steeds dat gekaart.. maar goed ik heb stille hoop :-). Spel opdracht die echt moeilijk of met een bizarre twist is lijkt me te gek.
dank je welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Hier: https://www.bitchute.com/channel/J96ELlIL2NP8/
Die ander tijdschrift en Zoe wil bootycalls en nog meer plastisch chirurgie wat een trio...lolquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:32 schreef spapaars het volgende:
Wil een eigen BH lijn beginnen,
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |